رضایتمندی مسافران نوروزی از عملکرد دستگاهای امدادی و خدماتی در مازندران
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام مازند - مسافران و گردشگران نوروزی از عملکرد دستگاهای امدادی و خدماتی در مازندران رضایت داشتند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران ،استاندار مازندران در بازدید از طرح نوروزی بابل گفت : با توجه به حضور انبوهی از مسافران و گردشگران در این خطه از شمال تفکیک زباله و مدیریت پسماند از جمله اولویت های مهمی است که مسافران باید مد نظر داشته باشند.
یونسی رستمی افزود : در دور نخست سفرهای نوروزی خدمات ارائه شده از سوی دستگاه های مختلف امدادی و خدماتی در این استان ستودنی است و این رویه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر کردند از خدمات ارئه شده رضایت داشتند؛ گفت : همه باید تلاش کنیم تا با پیوستن پویش نه به تصادف همه مسافران به سلامت سفرهای نوروزی خود را به پایان برسانند.
یونسی رستمی گفت : سلامت، امنیت و رفاء سه شعار محوری استان برای تعطیلات نوروز امسال بود که برای هر کدام از این اولویت ها کارگروه های جداگانه ای فعال شد.
وی افزود : اجرای برنامههای متنوع فرهنگی و برپایی نمایشگاههای نوروزی متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان در این استان قابل تقدیر است.
استاندار مازندران با مثبت ارزیابیکردن فعالیتها پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و دیگر دستگاه های خدماتی افزود: در این مدت با تلاش مستمر و شبانهروزی همه دستگاههای عضو ستاد و با کسب درصد بالای رضایتمندی گردشگران نمره قابل قبولی گرفته است.
وی افزود: در حال حاضر برنامهها و نمایشگاههای متنوعی در استان برپا شده و نظارت مستمر بر فعالیت این واحدها نیز برقرار است که با ارزیابی صورتگرفته، شاهد رضایتمندی مسافران نوروزی در اماکن تاریخی و گردشگری مازندران هستیم.
استاندار مازندران با تأکید بر لزوم افزایش کمی و کیفی خدمات نوروزی نسبت به سال گذشته گفت: با توجه به حضور سالانه 20 میلیون گردشگر، ارتقای خدمات نوروزی یک ضرورت است و خوشبختانه امروز خدمات در حد بسیار مطلوب و فراتر از انتظار دیده میشود.
-
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۰:۰۳:۵۰
-
۱۳ بازديد
-

-
پیام مازند
لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/879186/