پیام مازند

آخرين مطالب

بدون نیاز به شعله یا دوده اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - چیزی در مورد پاییز وجود دارد که همیشه باعث می شود گرد و غبار مجموعه شمع هایم را پاک کنم. شاید به این دلیل است که خود خانه من بهانه ای برای ماندن در خانه را دوست دارد، و پر کردن خانه من با رایحه های جذاب به نظر دلپذیرترین چیز است. خوب، این می شد – اگر به خاطر پیروفوبیا عظیم من (یعنی ترس از آتش) نبود.
از زمانی که به یاد دارم، از آتش زدن خانه‌ام می‌ترسیدم، بنابراین روشن کردن شمع یک اتفاق نادر است. سپس، سال گذشته، فیدهای رسانه های اجتماعی من ناگهان پر از لامپ های گرم کننده شمع شد که شمع ها را بدون شعله آب می کنند. به طور خاص، شمع‌گرمکن‌های Cozyberry در فهرست 100 تعطیلات Google در سال 2023 قرار گرفتند که می‌گفتند علاقه جستجو تا 1000 درصد افزایش یافته است و سال گذشته آن‌ها پرطرفدارترین آیتم‌های دکوراسیون داخلی بودند.
صدای این محصول درست در کوچه من است، فکر کردم بنابراین من آن را در بالای لیست آرزوهای تعطیلات خود قرار دادم و شوهر متفکرم از آن عبور کرد. اکنون که بخش اعظم یک سال را با آن زندگی کرده‌ام، وقت آن است که با بررسی خود به آن بپردازم.
آمازون
من ممکن است حیوانات خانگی یا بچه‌هایی نداشته باشم که تهدید به ضربه زدن به شمع‌های روشن شوند، اما مطمئنم که من بزرگترین طرفدار این لامپ هستم.
جوانب مثبت بدون شعله، دوده یا دود می تواند بلند کردن شمع ها را افزایش دهد دارای قابلیت تایمر منفی برخی از کاربران خاطرنشان کردند که فتیله آنها را غرق می کند، بنابراین دیگر نمی توانند به روش سنتی شمع روشن کنند قیمت بالاتر از برخی دیگر در بازار 45 دلار در آمازون
چگونه کار می کند اول، برخی زمینه‌ها: گرمکن‌های شمع به دلیل اینکه مانند لامپ‌های حرارتی کوچک عمل می‌کنند، بسیار محبوب شده‌اند، به این معنی که شعله‌های شعله‌ای برای مقابله با آن‌ها صفر است. برخی از پایین ذوب می شوند، اما این یکی از بالا گرم می شود. وقتی فتیله شمع را روشن می کنید، وسط آن سریعتر از کناره ها فرو می رود. اما این لامپ گرم کننده شمع گرما را به طور یکنواخت اعمال می کند، که این برند می گوید می تواند به دوام شمع های شما کمک کند.
عشق در نور اول گرمکن های شمع کوزیبری در سبک های مختلف، از مد روز و مدرن گرفته تا سنتی تر عرضه می شوند. شوهرم این نسخه دوست داشتنی را با پایه چوبی، سخت افزار طلایی و سر چراغ شیشه ای انتخاب کرد. با ظاهر زیبایش مجذوب شدم و می‌دانستم که حتی اگر روی شمع‌ها موثر نباشد، با خوشحالی از آن به عنوان چراغ رومیزی استفاده خواهم کرد.
به‌عنوان فردی که به نور شدید حساس است، از این که دارای یک کم‌نور است قدردانی می‌کنم – روشن است که نور بیشتر شمع‌ها را سریع‌تر ذوب می‌کند، اما خوب است که بتوانید آن را در سطح دلخواه خود تنظیم کنید.
قرار دادن آن به آزمون من خوش دست ترین یا با فن ترین فرد نیستم، اما برای تنظیم شمع گرم کن مشکلی نداشتم. از قبل مونتاژ شده رسید، بنابراین تنها کاری که باید انجام می‌دادم این بود که لامپ را ببندم (با دو عدد همراه بود). وقتی این کار تمام شد، آن را روی یک میز کناری در اتاق غذاخوریم گذاشتم، یک شمع زیر آن گذاشتم و آن را به برق وصل کردم. می توانید آن را برای یک، دو یا چهار ساعت تنظیم کنید. (اگر قبلاً نمی توانید بگویید، من همه چیز در مورد ویژگی های ایمنی هستم.) من یک ساعت را انتخاب کردم و سپس روشنایی را با استفاده از صفحه تنظیم کردم.
مطمئن نبودم چقدر طول می‌کشد تا شمع شروع به آب شدن کند، و در ابتدا فکر کردم که آیا لامپ کاری انجام می‌دهد. اما ثواب صبرم را داشت: حدود پنج دقیقه بعد از روشن کردن آن، شروع به استشمام عطر پرتقال شمع کردم که از وارمر می آمد. در نیم ساعت، عطر در اتاق نفوذ کرد – بهشت!

پیام مازند

من تصمیم گرفته ام که یکی از اینها را در هر اتاق خانه ام می خواهم. (بریت راس / یاهو)
حالا که چندین بار از آن استفاده کرده ام، با 100% قاطعیت می توانم بگویم که گرمکن شمع Cozyberry یکی از وسایل مورد علاقه من در خانه است. من با آرامش بیشتری از شمع هایم لذت می برم و بدون اینکه دسته ای از خاکستر در سراسر آنها پراکنده شده باشد، زیباتر به نظر می رسند. به علاوه، هیچ بوی سوختگی ناشی از روشن کردن شمع ها وجود ندارد، فقط عطر خالص است. اوه، و در مورد این ادعا که به طور چشمگیری عمر شمع ها را افزایش می دهد؟ مال من خیلی بیشتر از زمانی که آنها را به روش سنتی روشن می کردم دوام آورده اند.
FYI: لامپ کوچک اما قدرتمند است و می تواند بسیار داغ شود، بنابراین هنگام استفاده از آن مراقب باشید.
اپیلاسیون شاعرانه آیا نیاز به کمی متقاعد کردن دارید که شمع‌گرمکن کوزیبری متعلق به خانه شماست؟ این چیزی است که سایر مشتریان آمازون باید بگویند.
یکی از خریداران راضی گفت: “این لامپ بسیار زیبا است و من عاشق تایمر و دیمر آن هستم.” “اتاق من بوی بسیار شگفت انگیزی می دهد، و بوی آن برای مدت طولانی باقی می ماند، حتی پس از خاموش شدن لامپ.”
یکی دیگر از خریداران متاثر شده به اشتراک گذاشت: “من چهار سگ و یک کودک 4 ساله دارم، بنابراین سوزاندن شمع در خانه من دستور العملی برای فاجعه است.” “این بسیار کوچکتر از حد انتظار است، که چیز خوبی است زیرا به این معنی است که می تواند در نواحی بیشتری جا شود. من بیشتر از اینکه در یک شیشه بزرگ یانکی شمع جا می شود تعجب کردم… تقریباً بلافاصله شروع به ذوب شدن شمع کرد. و بسیار یکنواخت ذوب می شود بزرگترین مزیت این محصول در مقایسه با سایر گرمکن های شمع این است که از بالا ذوب می شود نه از پایین … یعنی تقریباً بلافاصله می توانید شمع را بو کنید … احتمالاً یکی. از جالبترین محصولاتی که در آمازون خریدم، قرار است اینها را در کنار یک شمع به مردم هدیه بدهم.
سومی گفت: “دیگر خانه را آتش نمی زنیم.” “این بزرگترین اختراع تا کنون است. نه تنها در رهاسازی رایحه کار فوق العاده ای انجام می دهد، بلکه شمع ها آنقدر ماندگاری بیشتری دارند که شما یک فتیله را نمی سوزانید. این یک هدیه بود اما (من) تصمیم گرفتم که به یکی نیاز دارم. در اتاق خواب من نیز.”
“من با این شمع گرم کن وسواس دارم!” یک مشتری عمدتا راضی توضیح داد. “من مدت زیادی جستجو کردم تا یکی زیبا و کاربردی را پیدا کنم، و این همان است! در خانه من دوست داشتنی به نظر می رسد، و عالی کار می کند! قیمت آن کمی بیشتر از گزینه های دیگر اینجاست، اما ارزشش را داشت. من دوست دارم به آن در قفسه نگاه کنم.”
یکی از طرفداران پایانی نوشت: “من از یکی از اینها در اتاقی به مساحت 600 فوت مربع استفاده می کنم و عطر کاملاً اتاق را پر می کند.” یک یادداشت آنها؟ “شما باید مراقب شمع هایی باشید که ممکن است بخواهید واقعاً روشن کنید. در برخی از شمع ها، گرمای نور باعث می شود فتیله از ته شیشه شمع جدا شود یا فتیله در موم فرو برود و این امر باعث می شود دیگر روشن نیست، توصیه می‌کنم از نور کمتری استفاده کنید و در ابتدا شمع را تماشا کنید تا اگر شمع را خراب می‌کند، بتوانید آن را ذوب نکنید.

پیام مازند

اگر سبک مدرن تر است، این مدل شیک در رنگ های مشکی و سفید عرضه می شود.
35 دلار در آمازون
آماده‌اید سوار قطار گرم‌کننده شمع شوید؟ البته به یک شمع نیاز دارید! این یکی برای اپرا ساخته شد و در لیست چیزهای مورد علاقه او در سال 2023 جای گرفت:

پیام مازند

اپرا می گوید: “این شمع ریخته شده با دست فقط برای ما ساخته شده است و عطر گل رز شادابی با عناصر چوب صندل و میخک می دهد.”
48 دلار در آمازون
اوه، و این یکی – که از خط کالاهای خانگی کورتنی کاکس، Homecourt است – مورد علاقه جنیفر آنیستون است:

پیام مازند

رایحه ای گرم و دلپذیر از دود چوب سدر، هل شیرین، دارچین و چرم سفید دارد و رایحه خاص کاکس است.
65 دلار در Homecourt
در نهایت، این یافته پاییزی در یک شیشه دنج است:

پیام مازند

قبل از اینکه خود را در همه چیز غوطه ور کنید درخت کاج و کلوچه قندی، به لطف این شمع پرفروش شماره 1 از خوشبختی عطرهای پاییزی لذت ببرید. این شامل نت هایی از “سیب دارچین تند” و “برگ های پاییزی” است و اندازه بزرگ 22 اونس آن به این معنی است که بیش از 110 ساعت می سوزد.
16 دلار در آمازون
اگر آمازون پرایم دارید، البته ارسال رایگان دریافت خواهید کرد. هنوز عضو نشده اید؟ مشکلی نیست در اینجا می توانید برای دوره آزمایشی رایگان 30 روزه خود ثبت نام کنید. (و به هر حال، کسانی که بدون Prime هنوز هم برای سفارش های 35 دلار یا بیشتر ارسال رایگان دریافت می کنند.)
بررسی های ذکر شده در بالا منعکس کننده جدیدترین نسخه ها در زمان انتشار است.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/832873/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

احتمال آبگرفتگی معابر در مازندران

مادر شهید «رضایی» آسمانی شد

برگزاری جشنواره «طا‌ها ستاره شمالی 3» در مازندران

برگزاری اولین جشنواره استانی شعر مقاومت «حرف ایستادگی» در مازندران

عیار اصلی تیم‌های لیگ برتری از این هفته مشخص می‌شود/ مصدومیت جدید یامگا برای نساجی!

برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای مقاومت در چالوس

قطار سازندگی در لرستان متوقف است

پادشاه بزرگ ایرانی یهودیان را آزاد کرد

عاملان نزاع دسته جمعی در بخش کجور نوشهر دستگیر شدند

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مازندران

برگزاری مهرواره «دختران هزار سنگر» در مازندران

برگزاری اولین جشنواره مداحی «نغمه مقاومت نوجوانان» در مازندران

آخرین تمرین آبی‌ها قبل از بازی لغو شد

ساری می‌تواند با برنامه‌ریزی مدون به قطب کشاورزی کشور تبدیل شود

یک افغانی برابر با 10.000 ریال شد/ افت شدید ریال ایران در برابر پول افغانستان

قتل هولناک زن جوان به دست همسرش در آمل؛ اختلاف خانوادگی عامل جنایت

سه غایب بزرگ استقلال مقابل خیبر خرم‌آباد

فریبا: تزریق پول بدون سیاست بی فایدست

سفارت ایران: کوروش کبیر الگوی آزادی‌خواهی در جهان است

تئوریسین استقلال رسید/ قبل از سفر به خرم آباد، تیم ماسیمونه کامل شد

نوزاد عجول بابلی در منزل به دنیا آمد

صداقت: این جایگاه شایسته هیچکس نیست

پیش‌بینی باران شدید برای دو استان؛ مردم مراقب باشند

همسرکشی هولناک در آمل

زن کُشی این بار در آمل/ قاتل دستگیر شد

مربی نساجی: جایگاه کنونی نساجی برازنده تیم ما نیست

ادای احترام معاون وزیر کشور به مقام شامخ شهدای گمنام خرم آباد

قتل هولناک زن جوان به دست همسرش در آمل

دیدار وزیر کشور با نماینده آیت الله سیستانی در ایران

جوگیری رائفی‌پور: آمریکا تمام شد! | رائفی پور بعد از انتشار اولیه واحد پول بریکس در توییتی خنده دار نوشته که آمریکا تمام شد

یامگا دوباره مصدوم شد

غایب بزرگ استقلال برابر خیبر خرم آباد

تشکیل ستاد هماهنگی کمک به مردم فلسطین و محور مقاومت در مازندران

قیمت باورنکردنی 10.000 ریالی‌افغانی/افت شدید ریال ایران در برابر پول افغانستان

پیام ویژه سعید دقیقی در آستانه دیدار با استقلال

بدون نیاز به شعله یا دوده

قتل زن جوان به دست همسرش در آمل

کتاب حقیقت سمیر به چاپ سوم رسید

دکلمه خوانی زیبا با صدای خسرو شکیبایی

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران مسئولیت سنگینی برای ما ایجاد می‌کند

نوجوانان ما در راهیان نور متحول می‌شوند

بررسی چالش‌های جذب بازماندگان از تحصیل در مازندران

برگزاری جشنواره شعر استانی «حرف ایستادگی» در مازندران

هشدار نارنجی هواشناسی مازندران برای پنجشنبه و جمعه

پیام دقیقی به لر زبان‌ها قبل از بازی با استقلال

جاده چالوس 10 روز بسته می‌شود

مطالبه جدی رئیس مجمع نمایندگان لرستان از استاندار + فیلم

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای مازندران

بخاطر ویتامین D نگران نباشید | 5 نشانه خطرناک کمبود این ویتامین

تصاویر/ نشست خبری جشنواره‌های بزرگداشت حماسه 6 بهمن آمل