پیام مازند

آخرين مطالب

مردم مازندران ترور سید مقاومت را محکوم کردند اجتماعي

مردم مازندران ترور سید مقاومت را محکوم کردند
  بزرگنمايي:

پیام مازند - مردم مازندران همنوا با سایر استان‌ها به صورت خودجوش با حضور در میادین اصلی شهر، ترور سید مقاومت را محکوم و آمادگی خود را برای پشتیبانی و یاری رساندن به حزب‌الله و مردم غزه اعلام کردند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بیانیه عصر امروز حزب‌الله لبنان حاوی خبر تلخی بود؛ سید حسن نصرالله سید مقاومت در حملات هوایی روز گذشته اسرائیل به ضاحیه در حومه جنوبی بیروت به شهادت رسید.
سید حسن نصرالله برای مردم منطقه نماد ایستادگی، راستگویی، شجاعت و استکبارستیزی بود، شهادت او گرچه برای جبهه مقاومت و مسلمانان و آزادیخواهان جهان سخت و تأثربرانگیز است اما درخت حزب‌الله ریشه‌های مقاومی دارد که با خون شهدا قوی‌تر می‌شود.
انتشار این خبر موجی از تأثر و تأسف را در دل مسلمانان و ظلم‌ستیزان جهان به‌پا کرد. در جمهوری اسلامی ایران مردم با شنیدن خبر شهادت سید مقاومت به خیابان‌ها و میادین شهر آمدند، در بارگاه مطهر امام رضا(ع) وقتی خبر به زائران و مجاوران رسید اندوهی بزرگ همه را فرا گرفت و سراسر مازندران و قلوب علوی تباران مملو از غم و ماتم شد.
خیلی سریع و خودجوش تجمع مردم شهرهای مختلف در میادین اصلی با هدف محکومیت این حادثه غم‌انگیز رقم خورد و همچنان ادامه دارد. مردم ما می‌دانند که تحولات منطقه و به‌ویژه با کشورهایی که با یکدیگر ارتباط راهبردی و امنیتی داریم تا چه اندازه حساس و سرنوشت‌ساز است.
در مازندران دیار علویان خط‌شکن در هفته دفاع مقدس و در این روزها که سلسله مراسمات مربوط به دومین کنگره 14هزار و 500 شهید استان در حال برگزاری است، مردم برخی شهرها ساعت 17 تا زمان اذان مغرب را در میدان شهر تجمع کردند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.
در ساری مرکز مازندران، مردم حزب‌الله با تجمع در میدان شهدا و در حالی که بهت و حیرت و اندوه را از سیمایشان می‌شد فهمید؛ اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت و جمعی از همراهانش را محکوم کردند.
او در یکی از سخنرانی‌های طوفانی‌اش گفته بود: «لبیک یا حسین» یعنی تو در معرکه جنگ هستی هر چند که تنهایی و مردم تو را رها کرده باشند و تو را متهم و خوار شمرده باشند. «لبیک یا حسین» یعنی تو و مالت و زن و فرزندانت در این معرکه باشند. «لبیک یا حسین» یعنی مادری که فرزندش را به میدان دفاع می‌فرستد و آنگاه که فرزندش شهید شد و سر بریده‌اش به مادرش داده شد مادر سر را به خانه برده و خاک و خون آن را پاک کرده و به سر بگوید از تو راضی هستم. پروردگار چهره‌ات را روشن بدارد همانطور که نزد فاطمه زهرا(س) مرا در قیامت روسفید کردی و این معنای «لبیک یا حسین» است.
نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از روحانیون و مردم بابصیرت ساری با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و شعارهایی که نشان از ولایتمداری، دفاع از مظلومان غزه، یمن، لبنان و آمادگی برای حضور در لبنان و نبرد با دشمن صهیون داشت؛ ضمن محکوم کردن ترور سید حسن نصرالله، همدردی خود را با مردم لبنان اعلام و عنوان کردند که راه مقاومت زنده و استوار است.
محمدی لائینی با بیان اینکه دشمن با این کشتارها و وحشی‌گری به جایی نمی‌رسد، اسرائیل را یک حیوان تیرخورده و هار توصیف کرده که برای نجات خود به هر دری می‌زند.
وی عنوان کرد: شهید نصرالله از حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله به مراتب قوی‌تر است همانطور که به فرموده رهبر انقلاب شهید قاسم سلیمانی از سردار دل‌ها حاج قاسم قوی‌تر است.
محمدی لائینی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در حمایت و یاری رساندن به حزب‌الله، این پیام را مهم و سرنوشت‌ساز اعلام کرد و اینکه هر کسی در هر جایگاهی به هر صورت که می‌تواند به مردم مظلوم لبنان کمک کند.
امام جمعه ساری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ام‌القراء مقاومت است، افزود: جبهه مقاومت در لبنان به پشتیبانی و یاری ما دلگرم است و این به دور از وجدان است که ما پشت جبهه را خالی کنیم.
وی بیان کرد: هویت و ماهیت جعلی رژیم صهیونیستی در حال نابودی است و ضربه‌هایی که این رژیم خورده، به مراتب بیشتر از ضربه‌ای است که به مردم غزه و لبنان وارد آورده است و کشتار مردم بی‌دفاع و غیر نظامی و هدف قرار دادن منازل، هنر نیست.
صبح امروز و در اجلاسیه پیشکسوتان دفاع مقدس، محسن رضایی از فرماندهان دفاع مقدس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از سخنانش گفته بود که جنگ حق و باطل جدیدی آغاز شده که غزه نوک پیکان است و دشمن سعی دارد با حمله به لبنان، سپس به ایران ضربه بزند و ما نباید بگذاریم حوادث تلخ جنگ جهانی دوم تکرار شود.
به گزارش تسنیم، مردم مازندران در شهرهای مختلف استان امشب پس از نماز مغرب و عشا در مساجد، تکایا و حسینه‌ها، جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به جنوب لبنان و به شهادت رساندن سید مقاومت را محکوم و حمایت و پشتیبانی خود را از این مردم مظلوم اعلام کردند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/826787/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دپوی مرغ در سردخانه ها؛ عاقبت سیاست «شل و سفت کن» صادرات

ربیعی: ما یک خانواده واقعی هستیم

بازگشایی جاده کرج - چالوس

کاهش 70 سانتی تراز آب دریای مازندران

ربیعی: با تمام وجود برای مردم نوشهر خواهیم جنگید

فیلم| تجمع مردم ولایتمدار مازندران در محکومیت ترور سیدحسن نصرالله

(ویدئو) بارش برف در جاده چالوس

آرمان‌های سید مقاومت موجب اهتزاز پرچم‌های سرخ بی‌شمار ملت‌های منطقه می‌شود

توسعه گردشگری موجب معرفی امنیت ایران می‌شود

مردم تشنه انتقام هستند، فرصت دادن به رژیم کودک‌کش بس است

اجتماع مردم ساری در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم

فیلم/تجمع مردم خرم‌آباد در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی

نواخته شدن زنگ گردشگری در خرم آباد

جاده کرج – چالوس بازگشایی شد

مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت برگزار می‌شود

لیگ یک/ شگفتی‌سازی نوشهری‌ها مقابل خودروسازان

نوزدهمین دوره تجلیل از تعاونی‌های برتر مازندران برگزار شد

مردم مازندران ترور سید مقاومت را محکوم کردند

پز عالی خانم مطلقه با پول مهریه‌اش+عکس

نشست استاندار با رئیس دانشگاه پیام‌ نور کشور

فیلم | تجمع خودجوش مازندرانی‌ها در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله

فیلم| اجتماع مردم خرم آباد در پی شهادت سید حسن نصرالله

تجمع مردمی محکومیت ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله در خرم‌آباد

اسرائیل مانند حیوان تیرخورده رو به مرگ و محوشدنی است

جاده کرج - چالوس بازگشایی شد

تاثیر جنگ لبنان بر بورس ایران

بازگشایی تمامی محور‌های مسدود شده شمالی

بازگشایی جاده چالوس پس از انسداد مقطعی به دلیل بارش باران و سنگ

بازگشایی جاده چالوس پس از انسداد مقطعی به دلیل ریزش سنگ

کاپیتان حسینی نصف برخی ستاره های آبی پول گرفت؟

ارتباطات فرازمینی چگونه است؟

بازگشایی جاده چالوس پس از انسداد مقطعی به دلیل بارش باران، ریزش سنگ و ایمن‌سازی مسیر

شهادت مامور پلیس چالوس در درگیری مسلحانه

آخرین وضعیت محور‌های مسدود شده شمالی + جزئیات

محور کندوان برای عبور عشایر و دام ها فردا بسته می شود

تجمع مردم خرم‌آباد در محکومیت ترور ناجوانمردانه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و مردم مظلوم لبنان و غزه با حضور استاندارلرستان

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در خرم آباد

ما خرابیم هنوز از غم ویرانی خود!

دو خط کتاب/ این کار، دوستی را مستحکم می‌کند

تمامی روزها یک روزند

عملیات غرورآفرین ثامن‌الائمه نقطه عطفی در تاریخ سال‌های دفاع مقدس بود

نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضائی سازمان بازرسی کل کشور

پیام مهندس سعید اوحدی در پی شهادت شهید سید حسن نصرالله

برگزاری جلسه هم اندیشی بانکهای عامل خود اشتغالی مازندران

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه

پیام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت سید حسن نصرالله

برنامه مسابقات هفته های اول و دوم لیگ برتر جوانان

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان معرفی شد

چرا همستر در تون کیپر نمایش داده نمی شود؟

فرمانده سپاه مازندران: باشهادت سیدحسن نصرالله اراده مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر شد