پیام مازند

آخرين مطالب

چطور همستر را برداشت کنیم؟ اجتماعي

چطور همستر را برداشت کنیم؟
  بزرگنمايي:

پیام مازند - به گزارش پس از ماه ها تلاش کاربرانی که بازی همستررا داشتتد بالاخره در چند روز گذشته همستر لیست شد و کاربران در صورت تمایل می توانند وارد فصل دوم این بازی شوند چرا که این بازی به ادعای سازندگان همست موفق شد 300 میلیون کاربر جذب کند که آمار بسیار شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود. مواردی مثل کد مورس همستر کامبت و دیلی کمبو همستر ازجمله مهم‌ترین بخش‌های فصل اول این بازی بود و توسعه‌دهندگان پروژه درحال اعمال تغییرات عمده برای فصل بعد هستند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
همستر در صرافی بیت پین لیست شد! خبری که پس از ماه‌ها تلاش برای ارتقای کارت‌ها و افزایش پرافیت و به‌دست‌آوردن کلید و بعد هم شک‌وتردید در اینکه «سکه مهمتر است یا پرافیت» و بعد هم نگرانی‌ها از اسکم شدن پروژه، حالا به واقعیت تبدیل شده و بازیکنان بازی همستر کامبت باید ثمره ایمان و تلاش خود را بگیرند.
این ثمره هر چقدر هم باشد، حالا نوبت به برداشت آن رسیده، بنابراین این مقاله به آموزش کامل برداشت، انتقال، نقد کردن و فروش ارز همستر در صرافی ایرانی اختصاص یافته است. این آموزش را از دست ندهید!
در ویدیو زیر هم می‌توانید تمام کارهایی را که برای نقد کردن همستر باید انجام دهید، یاد بگیرید. تمام مراحل به طور کامل و جامع آموزش داده شده‌اند.
آموزش برداشت و انتقال ارز همستر در صرافی ایرانی بیت پین در گام اول برای نقد کردن همستر در ایران، نیاز به ثبت نام در بیت پین و واریز وجه ریالی به حساب خود دارید تا بتوانید نسبت به خرید تن کوین و انتقال آن به تون کیپر اقدام کنید.
تن کوین، توکن بومی بلاک چین TON است و برای کارمزد نقل‌وانتقالات ارز در این شبکه بلاک چینی بکار می‌رود. این یعنی اولین قدم برای برداشت ارز همستر در صرافی ایرانی، خرید و انتقال تن کوین به تون کیپر است. کارمزد انتقال همستر به صرافی ایرانی به قیمت تن کوین در لحظه بستگی دارد.
قدم اول: ثبت نام در بیت پین
برای اینکه بتوانید جزو اولین نفراتی باشید که توکن‌های همستر را برداشت کرده و نقد می‌کنند، باید در بیت پین ثبت نام کنید. فرآیند ثبت نام در بیت پین بسیار ساده است و در ضمن با احراز هویت پایه هم می‌توانید تا روزانه 5 واحد تون کوین را از پلتفرم برداشت کنید. برای ثبت نام در بیت پین، مراحل زیر را انجام دهید.
به وبسایت صرافی بیت پین در آدرس https://bitpin.ir/ بروید.
در صفحه اول روی دکمه «ورود» کلیک کنید و تب «ثبت نام» را انتخاب کنید.
شماره تلفن و رمز عبور انتخابی خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید.
منتظر پیامک تأیید بیت پین بمانید و کد پیامک‌شده را در کادر وارد کنید.
ثبت نام در بیت پین
برای شروع معاملات خود در بیت پین، باید حداقل احراز هویت اولیه را تکمیل کنید. با تکمیل این مرحله، می‌توانید روزانه 5 واحد تون کوین را از پلتفرم برداشت کنید. برای احراز هویت اولیه لازم است:
روی دکمه «شروع احراز هویت» کلیک کنید.
کد ملی و تاریخ تولد خود را در کادر وارد کرده و بعد روی «تأیید» کلیک کنید.
در صفحه بعد هم شماره کارتی که به نام خودتان است را وارد کرده و بعد «تأیید» را لمس کنید.
احراز هویت در بیت پین
قدم دوم: واریز پول به بیت پین
واریز پول به بیت پین به سادگی یک خرید اینترنتی است. برای این‌کار، تنها کافی‌ست روی دکمه «واریز» کلیک کنید، سپس «واریز تومان» را انتخاب کنید و بعد مبلغ واریزی خود را وارد کنید. سپس باید کارت بانکی را که به بیت پین معرفی کرده‌اید را انتخاب کنید و با زدن دکمه «انتقال به درگاه پرداخت»، به صفحه پرداخت بروید.
واریز وجه به بیت پین
صفحه پرداخت، دقیقاً مثل پرداخت‌های اینترنتی معمول بوده و نیاز به کد CVV2، تاریخ انقضای کارت و رمز دوم پویای شما دارد. پس از تکمیل مراحل خرید و تأیید شدن آن، به اپ بیت پین هدایت می‌شوید و حالا می‌توانید با حساب شارژ شده خود، قدم بعدی نقد کردن همستر را بردارید.
قدم سوم: خرید تن کوین و انتقال آن به تون کیپر
حالا که حساب کاربری خود را در بیت پین ساخته و آن را شارژ کرده‌اید: قدم بعدی برای نقد کردن همستر، خرید تن کوین و انتقال آن به کیف پول تون کیپر است. برای این کار، به تب «بازارها» بروید، عبارت «تن کوین» را جستجو کنید و جفت ارز TON/IRT را انتخاب کنید. بااین‌کار، به بازار جفت ارز تن کوین/تومان وارد می‌شوید و می‌توانید به هرمقدار که می‌خواهید، از ارز Toncoin خردیداری کنید.
خرید و انتقال تن کوین به تون کیپر
در مرحله بعدی نقد کردن همستر، بعد از تکمیل کادرهای «قیمت» و «مقدار»، دکمه «خرید» را بزنید و منتظر بمانید تا سفارش خرید شما پر شود. بعد از تکمیل فرآیند خرید، ارز تن کوین به کیف پول شما واریز می‌شود.
حالا وقت آن رسیده که تن کوین خود را به تون کیپر منتقل کنید. برای این کار به تب «کیف پول» رفته و تن کوین را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، دکمه «برداشت» را بزنید تا به صفحه انتقال تن کوین منتقل شوید.
در این قسمت از انتقال ارز همستر به صرافی ایرانی بیت‌پین، در این صفحه، دو کادر «میزان برداشت» و «آدرس کیف پول مقصد» را خواهید دید. برای به دست آوردن آدرس مقصد، باید به سراغ اپلیکیشن کیف پول تون کیپر بروید.
انتقال تن کوین به تون کیپر
در اپ تون کیپر، ارز Toncoin اولین گزینه است. آن را انتخاب کنید و در صفحه اطلاعات آن، روی دکمه «Receive» کلیک کنید. در صفحه بعد، کد QR و آدرس کیف پول را می‌بینید. با زدن دکمه «Copy»، آدرس در گوشی ذخیره می‌شود و می‌توانید آن را در کادر «آدرس کیف پول مقصد» اپ بیت پین وارد کنید.
نکته: برخی از نقل‌وانتقالات بلاک چین علاوه بر آدرس مقصد، کامنت یا تگ ممو هم نیاز دارند. این کامنت که عددی چند رقمی است، در کنار آدرس مقصد در کیف پول به نمایش در می‌آید. از آنجایی که انتقال تن کوین نیازی به تگ ممو ندارد، تیک «برداشت ارز بدون تگ ممو یا کامنت» را بزنید.
بعد از مشخص کردن میزان برداشت، کافی‌ست دکمه «درخواست برداشت» را بزنید، کد امنیتی پیامک شده (یا ایمیل شده) را وارد کنید و چند دقیقه منتظر بمانید تا انتقال تن کوین انجام شده و آن را در کیف پول تون کیپر ببینید.
قدم چهارم: برداشت و انتقال همستر به صرافی بیت پین
اگر کیف پول خود را تا قبل از روز 31 شهریور ماه به همستر کامبت متصل کرده باشید، در روز 5 مهر ماه، توکن‌های اختصاص یافته به شما در فصل اول پروژه همستر به کیف پولتان واریز خواهد شد. اگر این اتفاق افتاده و می‌توانید توکن HMSTR خود را در لیست دارایی‌های تون کیپر ببینید، یعنی همه چیز برای انتقال همستر به بیت پین مهیاست.
توجه: افرادی که کیف پول تون کیپر خود را به ربات همستر کامبت برای برداشت ایردراپ متصل نکرده بودند، اکنون می‌توانند از گزینه Direct Claim استفاده کرده و کیف پول خود را به ربات همستر کامبت متصل کنند.
برای برداشت همستر از روش Direct Claim باید حداق 0٫13 واحد تون کوین در ولت خود داشته باشید. برای اینکه بتوانید توکن‌های همستر را کلیم کنید، مراحل زیر را انجام دهید:
در بخش «Airdrop» و بعد «Withdrawal»، گزینه «Direct Claim» را انتخاب کنید.
در وسط صفحه و بخش «Your wallet»، آدرس ولت خود را مشاهده می‌کنید.
اگر این ولت درست است، دکمه «Withdraw» را انتخاب کنید.
صبر کنید تا تون کیپر باز شود و بعد با اسلایدر تراکنش را تأیید کنید.
حالا شما به صورت مستقیم توکن‌ها را کلیم کرده‌اید و باید صبر کنید تا همسترها به کیف پولتان واریز شود.
برداشت همستر با Direct claim
حالا برای اینکه بتوانید همسترها را از کیف پول به بیت پین منتقل کنید، ابتدا باید آدرس کیف پول و ممو تگ حسابتان در بیت پین را به دست آورید. برای این کار:
اپ یا وبسایت بیت پین را باز کنید و روی دکمه «واریز» کلیک کرده و این‌بار «واریز رمزارز» را انتخاب کنید.
در کادر صفحه بعد، «همستر» را جستجو و «همستر کامبت» را انتخاب کنید.
آدرس و ممو (کامنت) را کپی کنید.
واریز همستر به بیت پین
حالا که آدرس و مموی همستر در بیت پین را به دست آورده‌اید، می‌توانید به تون کیپر رفته و مراحل انتقال همستر به صرافی بیت پین را تکمیل کنید. برای تکمیل این مرحله:
در لیست دارایی‌های تون کیپر، همستر کامبت با نماد HMSTR را انتخاب کنید.
روی دکمه «Send» کلیک کنید.
آدرس و ممویی که از بیت پین کپی کرده‌اید را به ترتیب وارد کنید و روی «Continue» کلیک کنید.
حالا با زدن «MAX» همه کوین‌ها را انتخاب کنید و روی «Continue» کلیک کنید.
در صفحه آخر اطلاعات تراکنش را چک کنید و روی «Confirm and Send» کلیک کنید تا انتقال تکمیل شود.
انتقال همستر به بیت پین
قدم پنجم: فروش همستر کامبت در صرافی ایرانی بیت پین
بعد از تکمیل مراحل برداشت ارز همستر از ربات و واریز HMSTR به کیف پول در صرافی ایرانی بیت پین، اگر تمایل داشته باشید، نوبت به فروش همستر در بازار نقدی و تبدیل همستر به تومان یا تتر است. فروش همستر در ایران هم مثل هر ارز دیگری بسیار ساده و سریع انجام می‌شود.
بهترین و سریع‌ترین راه برای این‌کار، استفاده از بخش «خرید آسان» بیت پین است. «خرید آسان» نوآوری جذاب بیت پین برای خرید و فروش سریع رمزارزهاست که برای اولین بار در ایران معرفی شده است. برای خرید و فروش همستر در صرافی بیت پین باید:
در صفحه اول، روی دکمه «خرید و فروش همستر» کلیک کنید.
در بخش خرید آسان، تب «فروش» را انتخاب کنید.
مقدار همستر خود را وارد کنید و سپس روی دکمه «ثبت سفارش فروش» کلیک کنید.
در پنجره بعدی، تراکنش را تأیید کنید.
تبریک می‌گوییم حالا شما همستر خود را فروخته و آن را به تومان تبدیل کرده‌اید.
قیمت همستر در صرافی ها قیمت ارز همستر کمبات (HMSTR) درحال حاضر در صرافی‌هایی مثل بایننس و کوکوین بین 0٫008 تا 0٫011 دلار در نوسان است. این توکن در معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایران لیست و بدین‌ترتیب خرید همستر کامبت و فروش این توکن فعال شده است.
قسمت جدید این بازی از 30 شهریور 1403 آغاز شد و باید دید اینبار سازندگان همستر چه برنامه‌هایی برای سرگرم‌کردن و البته ایردراپ توکن‌ها به کاربران دارند. ازجمله مهم‌ترین تغییرات فصل دوم همستر کامبت می‌توان به تغییر رنگ و محیط کاربری، تغییر دارایی داخلی از سکه به الماس و تغییرات دیگر در تعداد دریافت توکن‌ها اشاره کرد. اگر به بازی‌های سبک همستر علاقه ندارید توصیه می‌کنیم سری به بازی بلوم بزنید زیرا نیاز به انجام هیچ کار خاصی ندارد. همچنین پروژه‌های پرطرفدار دیگری مثل پیکسل ورس و تپ سواپ نیز احتمالاً برای شما جذاب خواهند بود.
درحالی‌که ایردراپ توکن HMSTR در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر 1403) انجام شد، اکنون وارد فصل جدید بازی شده‌ایم. این تغییر که از روز جمعه‌ی هفته‌ی قبل آغاز شد، به معنای توقف موقت در گیم‌پلی قبلی است و بدین‌ترتیب امتیازات و تمامی فعالیت‌های شما از ابتدا شمارش خواهند شد.
تغییرات فصل دوم همستر کامبت
در فصل دوم تغییرات مهمی در بازی همستر کامبت اعمال شده است که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.
غیرفعال‌شدن سکه‌های درون بازی و سیستم تپ‌کردن
قابلیت شناخته‌شده‌ای که بازیکنان با ضربه‌زدن روی صفحه‌ی اصلی می‌توانستند سکه‌های درون بازی کسب کنند، درحال حاضر غیرفعال شده و ارتقاء کارت‌ها ازطریق منوی صرافی ارز دیجیتال و منوی Mine تغییراتی دریافت کرده است
تبدیل سکه به الماس
در فصل دوم همستر می‌توانید با انجام فعالیت‌های مختلفی مانند اجرای مینی‌گیم‌ها، دعوت از دوستان، دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی همستر کامبت، خرید و ارتقاء کارت و تماشای ویدیوها در یوتیوب، الماس درون بازی به‌دست آورید. الماس به واحد پول اصلی برای ارتقاء کارت‌های با مضمون استارت‌آپ در زیرمنوی جدید Mine تبدیل شده است که ازطریق منوی Playground دردسترس قرار دارد.
کلام پایانی کاربران ایرانی، علاقه زیادی به همستر کامبت دارند و حالا نوبت به آن رسیده که نتیجه این علاقه و تلاش برای بیشتر کردن پرافیت خود ببینند. در این مقاله، تمامی مراحل برداشت و فروش همستر در ایران را توضیح دادیم و تلاش کردیم که این پروسه را به ساده‌ترین شیوه آموزش دهیم.
اولین کاری که می‌توانید برای برداشت HMSTR انجام دهید، ثبت نام در صرافی بیت پین است. نکته جالب توجه اینجاست که برای برداشت حداکثر 5 واحد تن کوین در روز، نیازی به احراز هویت پیشرفته نیست و تنها با ثبت نام اولیه هم قابل انجام است.
در آخر، اگر سوال یا مشکلی در پروسه برداشت و فروش همستر در صرافی ایرانی بیت پین دارید، در زیر همین مقاله با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید نظرات خود درباره آینده همستر و قیمت آن را هم برای‌مان بنویسید.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/829321/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چین تا سال 2028 نمونه هایی از مریخ را به زمین خواهد آورد

فیلم «خاطرات پرنسس 3» به کارگردانی ادل لیم ساخته می‌شود

10 فیلم کمتر شناخته شده اما جذاب از ژان کلود ون دام؛ از Black Eagle تا Sudden Death

«کرچال» هم آواز زن مازنی

آرامش امواج در سواحل مازندران

بازنگری قوانین منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در گرو عزم دولت چهاردهم

اظهارات عجیب دستفروش خردسال مترو؛ آدم تا بچه است باید کار کند!

بهترین شغل‌های کم استرس اما با حقوق بسیار بالا

چهارمین جشنواره ملی تمشک جنگلی در مازندران برگزار می‌شود

آغاز صید ماهیان استخوانی در دریای خزر

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز، یکشنبه 15 مهر + اکران «تگزاس 3» و قیمت بلیت

قرار گرفتن افراد سالمند در معرض نور خورشید، کیفیت خواب شبانه آنها را بهبود می‌بخشد

بغض کاپیتان استقلال ترکید/ مصاحبه جنجالی سیدحسین با انتقاد از مدیریت و نکونام

توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل

هوای مازندران گرم شد

دل پر حسینی بعد از رفتن نکونام: به قرادادم می خندید

آغاز فصل صید ماهیان دریای خزر در منطقه میانکاله بهشهر

هر آنچه باید در مورد کیف پول میمفای و کارمزدی که باید پرداخت کنیم، بدانیم

طنین شعار مرگ براسرائیل امت امام حسین (ع) مازندران از پایتخت علویان

43 دانشجوی دکترای پیام نور همچنان محروم از تحصیل

پایداری سیستم برق‌رسانی با اجرای گسترده مانورهای تعمیراتی در مازندران

استاندار لرستان: حمایت نیکوکاران از سرای سالمندان ضروری است + فیلم

معاون وزیر آموزش‌وپرورش: 20 درصد به ظرفیت اردوی راهیان نور افزوده شد

اجرای زنده سمفونی شهدای استان مازندران

داماد قمارباز دار و ندار پدرزنش را به باد داد

مصاحبه جنجالی کاپیتان استقلال علیه جوادنکونام

خبر عجیب وزیر آموزش و پرورش / معرفی سامانه برای جمع آوری پول

دیدار مسئولان لرستان با جانباز رضا گودرزی

ظرفیت اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور 20 درصد افزایش یافت

تصاویر/ آئین اجرای زنده ارکستر ملی ایران در مازندران

مزایا و معایب کابینت های گلاس را قبل از خرید بشناسید

احسان حسینی: انگار سالهاست در خرم آبادم!

کلاهبرداری گسترده FluxCart از ایرانیان فلاکس کارت؛ دزدی غیرمسلحانه !

مردم نگران گران‌فروشی هستند/راه اندازی گشت مشترک

دانش‌آموزان ایرانی فلسطین را تنها نمی‌گذارند

شروع طرح آموزش با محوریت تفکیک و کاهش زباله از مبدا در مدارس بابل

بازدید مدیر کل دفتر توسعه منابع فیزیکی وزارت بهداشت، از بیمارستان در حال ساخت شهید رجائی بابلسر

مردم نگران گرانی ارزاق هستند/ راه‌اندازی گشت‌های مشترک

حادثه رانندگی برای فرماندار پلدختر + جزئیات

سردار باستانی: امسال یک میلیون نفر به راهیان نور و پیشرفت اعزام می‌شوند

بدنبال مذاکره برای کاهش نرخ سود بانکی هستیم

پول اسرائیل چند بار تمام شد اما ...

رشد اقتصاد | توقف در کشورهای فقیر

روش‌های تشخیص ماژول ال ای دی با کیفیت

دفاع مقدس چشمه جوشان ارزش‌های انقلابی ملت ایران است

نقش بارز تعزیرات در نظارت بر بازار

سفره دل کاپیتان استقلال باز شد / آیا پرسپولیس سیدحسین را با 50 میلیارد می خواست!؟

طلاق از شوهری که چک های پدر را در قمار باخت

پیشرفت 60 درصدی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مازندران

موزه دفاع مقدس مازندران نماد ایستادگی و مقاومت است