پیام مازند

آخرين مطالب

13 گیاه آپارتمانی مناسب فصل پاییز؛ به خانه‌تان روح ببخشید اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - استفاده از گیاهان آپارتمانی یکی از ساده‌ترین راهکارها برای افزایش انرژی در خانه‌های آپارتمانی و تصفیه هوای منزل است. در این مقاله از بخش در مجله اکالا می‌توانید با زیباترین و بهترین گیاهان آپارتمانی برای فصل پاییز آشنا شوید.
بهترین گیاهان آپارتمانی مناسب فصل پاییز با شروع پاییز بهتر است از گل و گیاهان بیشتری در فضای منزل استفاده کنید.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
این کار هم موجب افزایش انرژی مثبت در خانه می‌شود و هم به از بین بردن آلودگی‌های خانه کمک می‌کند.
برخی از گیاهان آپارتمانی به نور کمتری نیاز دارند و از همین رو انتخاب مناسب‌تری برای این فصل هستند. در ادامه این بخش به بهترین گیاهان آپارتمانی برای فصل پاییز اشاره شده است.
1- سانسوریا سانسوریا از بهترین گیاهان آپارتمانی اکسیژن ساز در فصل پاییز که نیاز به مراقبت زیادی ندارد و در نور کم نیز به خوبی رشد می‌کند. این گیاه به آبیاری زیادی نیاز ندارد و حتی بعد از چند هفته نیز می‌تواند بدون آب زنده بماند. این گیاه سموم موجود در هوا را از بین می‌برد و به تصفیه هوای خانه کمک می‌کند.

پیام مازند

2- آگلونما آگلونما با برگ‌های سبز و همچنین رگه‌های قرمز و نارنجی که دارد، یکی دیگر از زیباترین و بهترین گیاهان آپارتمانی برای فصل پاییز است. این گیاه رنگ‌های مختلفی دارد و برای رشد به مراقبت خاصی نیاز ندارد. برای مراقبت از این گیاه تنها باید هفته‌ای یک بار یا زمانی که خاک گیاه خشک به نظر می‌رسد، به آن آب بدهید.
بیشتر بخوانید: با این ترفندها گیاهان پژمرده خانگی‌ را احیا و درمان کنید
3- کروتون یکی دیگر از گل‌های پاییزی آپارتمانی، کروتون است. این گیاه به خاطر برگ‌های رنگی و جذابی که دارد، جلوه‌ای پاییزی به فضای خانه می‌بخشد و برای جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون نیز بسیار مناسب است. گیاه کروتون برای رشد به نور زیاد نیاز دارد و از همین رو بهتر است آن را در کنار پنجره و جایی که بیشتری نور را دارد قرار دهید.
اگر در خانه فرزند کوچک یا حیوان خانگی دارید، به هیچ عنوان از این گیاه در خانه استفاده نکنید. تمام قسمت‌های این گیاه، به خصوص دانه آن بسیار سمی است و خوردن آن می‌تواند خطرات جدی برای سلامت ایجاد کند.برای بهبود رشد این گیاه بهتر است هر چند روز یک بار برگ‌های آن را با یک پارچه تمیز و مرطوب تمیز کنید تا گیاه راحت‌تر نور را جذب کند.

پیام مازند

4- بروملیاد بروملیاد یک گیاه با رنگ‌های جذاب مثل قرمز، سبز، بنفش، نارنجی و زرد است. این گیاه مقاومت بالایی در برابر نوسانات دما و خشکی هوا دارد. نکته‌ای که باید در مورد گیاه بروملیاد بدانید این است که باید آن را در مکانی با نور خوب قرار دهید. ظاهر جذاب این گیاه جلوه فوق‌العاده‌ای به دکوراسیون منزل شما می‌بخشد.
بیشتر بخوانید: گل و گیاهی که بدون خاک با یک لیوان آب می‌توان رشد داد
5- آگلونما آگلونما یکی از مقاوم‌ترین گیاهان آپارتمانی است که به عنوان گیاه همیشه سبز چینی نیز شناخته می‌شود. این گیاه در نور کم به خوبی رشد می‌کند و یکی از بهترین گیاهان برای تصفیه هوا است. گیاه آگلونما مواد شیمیایی و مضر موجود در هوا را از بین می‌برد. این گیاه برای رشد به دمای معمولی اتاق، آبیاری متوسط و نور غیرمستقیم نیاز دارد.

پیام مازند

6- آنتریوم آنتریوم که به عنوان گل فلامینگو نیز شناخته می‌شود، یکی از زیباترین گیاهانی است که به خاطر گل‌های قرمز و چرمی شکلی که دارد بسیار محبوب است. این گیاه مقاومت بالایی دارد و انرژی‌های منفی را از خانه دور می‌کند. برای نگهداری از گیاه آنتریوم باید آن را در مکانی با نور مناسب و غیرمستقیم قرار دهید و از سرمای هوا دور نگه دارید.
7- دراسنا دراسنا یکی از سرسخت‌ترین گیاهان آپارتمانی برای فصل پاییز است که برای رشد به نور کمی نیاز دارد. این گیاه نسبت به هر نوع آب و هوایی مقاوم است و انواع مختلفی دارد.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گیاه تصفیه هوای خانه از آلاینده‌های مختلف مثل بنزن، دی اکسید کربن، فرمالدئید و تری کلرواتیلن است و از همین رو یکی از بهترین گزینه‌ها برای نگهداری در آپارتمان و فضاهای بسته محسوب می‌شود.

پیام مازند

8- اگزالیس اگر هنوز بین انواع گل و گیاه مناسب فصل پاییز و زمستان برای آپارتمان از به دنبال گیاهی خاص هستید، گیاه اگزالیس یا شبدر قرمز می‌تواند گزینه جذابی باشد. برگ‌های این گیاه قرمز و بنفش است و ظاهری شبیه به شبدر دارد. این گیاه دارای گل‌های کوچک سفید و صورتی است و از همین رو برای افرادی که دوست دارند از گیاهان گلدار استفاده کنند، انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود.
این گیاه باید در مکانی دور از نور مستقیم خورشید قرار بگیرد. به خاطر داشته باشید که برای آبیاری گیاه باید صبر کنید تا خاک آن کاملا خشک شود و سپس به آن آب بدهید.9- پاپیتال گیاه پاپیتال یکی دیگر از گیاهان تصفیه کننده هوا است که می‌توانید در فضای آپارتمان از آن نگهداری کنید. این گیاه مقاومت بالایی دارد و قرار دادن آن در خانه، به از بین بردن مواد شیمیایی و مضر مثل فرمالدئید، تری کلرواتیلن، بنزن و ترکیبات آلی فرار کمک می‌کند.

پیام مازند

10- گیاه گندمی گیاه گندمی یک گیاه مناسب فصل پاییز با مقاومت زیاد و ظاهری جذاب است که برگ‌های 2 رنگ و آویزان آن جلوه خاصی به دکوراسیون می‌بخشد. این گیاه هوای داخل خانه را تصفیه می‌کند و برای پاکسازی هوای خانه در فصل پاییز بسیار مناسب است.
11- نخل کنتیا اگر به دنبال یک گیاه مقاوم نسبت به نور کم هستید، نخل کنتیا بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این گیاه مقاومت بالایی دارد و همیشه سبز است و برای رشد به مراقبت زیادی نیاز ندارد. قرار دادن این گیاه در فضای خانه به از بین بردن سموم مختلف موجود در هوا کمک می‌کند و موجب تصفیه هوا می‌شود.

پیام مازند

12- فیتونیا فیتونیا با برگ‌های کوچکی که دارد، بیشتر برای داخل تراریوم استفاده می‌شود. این گیاه عاشق رطوبت است و در رنگ‌های متنوعی مثل سبز، نارنجی و قرمز یافت می‌شود. برای مراقبت از این گیاه بهتر است خاک را مرطوب نگه دارید و آن را در مکانی دور از نور مستقیم خورشید و با نور مناسب قرار دهید.
13- کالاتیا آخرین گیاهی که در لیست زیباترین و بهترین گیاهان آپارتمانی برای فصل پاییز قرار دارد، کاتالیا است. این گیاه در نور کم به خوبی رشد می‌کند و عاشق رطوبت است و از همین رو می‌توانید آن را در حمام یا آشپزخانه نگهداری کنید. برگ‌های این گیاه سبز، صورتی یا بنفش هستند و از همین رو قرار دادن آن در خانه، حس و حال پاییز را برایتان تداعی می‌کند.

پیام مازند

در این مقاله به 13 مورد از بهترین گیاهان آپارتمانی برای فصل پاییز اشاره شد. به خاطر داشته باشید که در این فصل بیشتر به سراغ گیاهانی بروید که به نور کمتری نیاز دارند و از طرفی هوای داخل منزل را به خوبی تصفیه می‌کنند.

پیام مازند

مژده شرف عاشوری37 ثانیه پیش0 خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین ‫تامبلر ‫پین‌ترست ‫رددیت واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل 15 طرح مدرن از سایه چشم صورتی؛ رنگی برای بیان احساسات زنانه نوشته های مشابه

پیام مازند

جدیدترین و خاص‌ترین ژاکت‌های پاییزی زنانه و دخترانه31 دقیقه پیش

پیام مازند

رازهای پنهان در شخصیت چشم عسلی‌ها2 ساعت پیش

پیام مازند

مدل‌های آینه قدی حصیری ترند؛ دکوراسیونی گرم و صمیمی3 ساعت پیشدیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام
ایمیل
تازه‌ترین مطالب سبک زندگی

پیام مازند

15 طرح مدرن از سایه چشم صورتی؛ رنگی برای بیان احساسات زنانه 4 دقیقه پیش (ویدئو) کیک جو دو سرپرک خوشمزه و آسان 27 دقیقه پیش

پیام مازند

با این روش قارچ را تا یک سال بدون سیاه شدن نگهداری کنید 50 دقیقه پیشپاییزه 13 گیاه آپارتمانی مناسب فصل پاییز؛ به خانه‌تان روح ببخشید 31 ثانیه پیش

پیام مازند

طرز تهیه کیک پای سیب با ماهیتابه؛ طعمی آشنا با روشی جدید 1 ساعت پیش

پیام مازند

ناخن با طرح پلنگی ترند پاییز؛ انتخابی جسورانه برای شما 20 ساعت پیشهم‌اکنون دیگران می‌خوانند

پیام مازند

15 طرح مدرن از سایه چشم صورتی؛ رنگی برای بیان احساسات زنانه 4 دقیقه پیش (ویدئو) کیک جو دو سرپرک خوشمزه و آسان 27 دقیقه پیش

پیام مازند

با این روش قارچ را تا یک سال بدون سیاه شدن نگهداری کنید 50 دقیقه پیش اگر سیب‌زمینی و تخم‌مرغ در خانه دارید این غذای آسان را درست کنید 1 ساعت پیش

پیام مازند

با بچه‌ای که به مهد نمی‌رود چیکار کنیم؟ (راهکارها) 2 ساعت پیش

پیام مازند

طرز تهیه پاستیل زنجبیلی خانگی؛ یک لذت ساده و شیرین 2 ساعت پیش

پیام مازند

مدل‌های آینه قدی حصیری ترند؛ دکوراسیونی گرم و صمیمی 3 ساعت پیشدرباره ماسوپرمارکت اینترنتی اکالا اُکالارنک (رتبه بندی برندها)*کد تخفیف روزانه اُکالااُتایم چیست؟ناهار چی بپزم؟شام چی بپزم؟برنامه غذاییطرز تهیه ته چینطرز تهیه فلافلآموزش آشپزیسبک زندگیدانستنیتست مزاج شناسیتست سن بیولوژیکمجله اُکالا در شبکه‌های اجتماعیفیس بوکXاینستاگرامکلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش است.کپی از مطالب تنها با اجازه کتبی مدیر مسئول مجاز است. دکمه بازگشت به بالا بستن جستجو برای: بستن جستجو...

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/828015/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بهترین ربات های تلگرام برای مدیریت کانال و گروه

پول همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین شد!

طرح نور نیروی انتظامی متوقف نمی‌شود

یوسف نوری: استعدادهای معلولان شناسایی و مهارت های آنان تقویت شود

ساری و بابل، میزبانان هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد

مسافرانی که پرواز شان لغو شد، چگونه پول بلیت خود را پس بگیرند؟

تبیین عملیات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی ضرورت دارد

صندوق طلای لوتوس رکورد زد

عملیات غرورآفرین وعده صادق 2 اقتدار نیروهای مسلح را به تصویر کشید

افزایش 22 میلیون متر مکعبی آب سد‌های مازندران

کاهش 1.6 درصدی ارزش پول صهیونیست ها با حمله ایران

پیوستن ویرا به خیبر

“پرداخت الکترونیک سپهر” در مسیر قدرت‌نمایی

پخش زنده بازی والیبال شهداب یزد

لزوم روایت و تبیین حماسه دفاع مقدس برای نسل جوان

افزایش آب سد‌های مازندران

کشف 252 قلم شی تاریخی و فرهنگی در شهرستان خرم‌آباد

مربی برزیلی به کادر فنی خیبر خرم‌آباد اضافه شد – آفتاب نو | اخبار ورزشی

مربی برزیلی به کادر فنی خیبر خرم‌آباد اضافه شد – رسانه7 | اخبار ورزشی

اضافه شدن مربی برزیلی به کادر فنی خیبر

یک مربی جدید در خیبر خرم‌آباد

ورزشگاه شهید وطنی به باشگاه نساجی تحویل شد

کشف 252 قلم شیء تاریخی خرم‌آباد

مربی برزیلی به کادر فنی خیبر خرم آباد اضافه شد

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی تحویل داده شد

قلعه‌نویی: آن‌هایی که به خاطر پول استقلال را رها کردند، حالا الگو شده‌اند/ خودم گفتم فرهاد مجیدی تشویق شود

چهارمین همایش بین‌المللی«از خزر تا خلیج فارس، با آفاناتسی نیکیتین» در دانشگاه مازندران برگزار شد

رافائل ویرا بیسپو مربی خیبر خرم‌آباد شد

اعتراف جنجالی مدیر سابق بارسا در مورد نگریرا

رازهای میلیونرها برای ثروتمند شدن

مرگ تلخ دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل + عکس و جزییات

نقش آفرینی تشکل ها برای رفع مشکلات معلولان در جامعه

کشف 40 قلم اشیاء باستانی در خرم‌آباد

افزایش 22 میلیون متر مکعبی آب ذخایر سدهای مازندران در بارندگی‌های اخیر

فوت 13 نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران

فوت 13 نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران! + جزئیات

یادواره‌ 266 شهید محله ستارخان برگزار می‌شود

افزایش ذخایر آبی سد‌های مازندران

افزایش شمار جان‌باختگان مسمومیت الکلی در مازندران به 13 نفر

افزایش جان‌ باختگان مصرف مشروبات الکلی در مازندران

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی مازندران تحویل داده شد

افزایش جان‌ باختگان مصرف مشروبات الکلی به 13 نفر در مازندران

افزایش جان باختگان مسمومیت الکلی در مازندران به 13 نفر

تمرینات آمادگی تیم کاله برای حضور در لیگ برتر بسکتبال

بازدهی بورس هفته دوم مهر 1403 / 4200 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد

مدیر کل کمیته امداد مازندران در پیامی 10 مهر ماه «روز نخبگان» را تبریک گفت

برگزاری نشست تبیینی و تحلیلیلبنان، آرامش قبل از طوفان در دانشگاه مازندران

عقد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه مازندران با دانشگاه ارنبورگ روسیه

چند خبر از فعالیت‌های بنیاد حامیان دانشگاه مازندران

بازپس‌گیری عرصه تصرفی بستر رودخانه تلار در بابلسر