پیام مازند
برقراری 1000 تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 بابلسر
پنجشنبه 14 فروردين 1404 - 18:34:38
پیام مازند - به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ «سیدجعفر افضلی» فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای فرمایشات رعبر معظم انقلاب اسلامی و ایجاد تحول و تحرک در حضور پلیس در صحنه جرم، سامانه 110 در مهر سال 1379راه اندازی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه در سال گذشته 33 هزار و 684 تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 انتظامی این شهرستان انجام شده است، افزود: 49 درصد تماس‌های واصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 غیر قابل رسیدگی و 51 درصد آن که مورد رسیدگی قرار گرفته است.
سرهنگ افضلی ادامه داد: تماس‌های مردمی با مراکز فوریت‌های پلیسی 110 در سه محور تماس‌های عملیاتی، تماس‌های درخواست مشاوره، راهنمایی و ارشاد و تماس‌های غیر قابل رسیدگی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تفکیک ماموریت‌های 110 به دو بخش فوریتی و غیرفوریتی، نتایج مثیتی از جمله حضور سریع، مؤثر و به موقع پلیس در صحنه‌های جرم، افزایش هزینه جرم و ایجاد بازدارندگی در مجرمان، بکارگیری پلیس‌های تخصصی با توجه به نوع تماس‌های مردمی با سامانه 110 و هدایت توان عملیاتی فراجا به سمت نیاز‌های واقعی مردم به فوریت‌های پلیسی را به دنبال داشته است.
انتهای پیام/

http://www.Mazan-Online.ir/fa/News/881586/برقراری-1000-تماس-با-مرکز-فوریت‌های-پلیسی-110-بابلسر
بستن   چاپ