پیام مازند
معرفی پیام‌رسان بله و نحوۀ تبلیغ در این پلتفرم
يکشنبه 4 آذر 1403 - 21:38:15
پیام مازند - شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد یا همان پیام‌رسان بله از سال 1394 فعالیت خود را به عنوان یک پلتفرم ارتباطی آغاز کرد و در ادامه با افزودن امکانات مالی، به عنوان اولین پیام‌رسان بانکی در کشور شناخته شد.
سهام‌دار اصلی این شرکت بانک ملی ایران است که به عنوان یک شبکۀ اجتماعی داخلی علاوه بر ایجاد امکان برقراری ارتباط صوتی، تصویری و نوشتاری بین کاربران، شرایطی را نیز برای انتقال پول در این بستر فراهم می‌کند. در ادامه بیشتر با این پیام‌رسان و البته شرایط تبلیغ در آن آشنا خواهیم شد.
* دانلود بله برای آیفون با لینک مستقیم
معرفی پیام‌رسان بله
پیام‌رسان بله نزدیک به یک دهه است که به عنوان یک پلتفرم داخلی زیر نظر بانک ملی کار خود را آغاز کرده است. این بستر مانند هر پیام‌رسان دیگری امکان ارسال انواع پیام‌های متنی، صوتی، تصویری و انتقال انواع فایل را چه به شکل فردی و چه گروهی فراهم کرده است. یکی از ویژگی‌های متمایزکنندۀ این بستر ارتباطی، امکان استفاده از طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی است. کاربران به کمک این اپلیکیشن می‌توانند به راحتی اقدام به کارت به کارت کنند و علاوه بر آن کارهای مالی دیگر همچون پرداخت قبوض، خرید شارژ و خرید محصولات مختلف را در دستور کار خود قرار دهند.
از طرف دیگر، بله به عنوان یک پیام‌رسان داخلی میزبان کانال‌های متنوع در زمینه‌های گوناگون است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. استقبال از این بستر باعث شده تا تیم توسعۀ بله به طور مداوم در جهت بهبود تجربۀ کاربری و افزودن ویژگی‌های جدید در تلاش باشد. از مزایای استفاده از بله می‌توانیم به خدمات یکپارچۀ آن، کاربری آسان، امنیت اطلاعات مالی کاربران و توسعۀ مداوم این پلتفرم اشاره کنیم.

پیام مازند

تبلیغات در پیام‌رسان بله؛ راهی برای رشد کسب‌وکار
پیام‌رسان بله علاوه بر امکانات ارتباطی و خدمات بانکی خود، یک بستر عالی برای تبلیغات و رشد کسب‌وکارهای مختلف نیز محسوب می‌شود. با توجه به تعداد بالای کاربران فعال در بله می‌توان گفت که این پلتفرم فرصت مناسبی را برای دیده شدن برندها و جذب مشتریان جدید فراهم می‌کند. بر اساس ادعای سازندگان بله، این بستر با بیش از 20 میلیون نصب و دارا بودن میلیون‌ها کاربری فعال، می‌تواند بازاری مناسب برای دسترسی به مشتری محسوب شود.
علاوه بر این، وجود بیش از 300 هزار کانال فعال در بله امکان هدف‌گذاری دقیق مخاطبان را برای کسب‌کارها فراهم می‌کند. بنابراین بله به عنوان یک بستر عالی برای تبلیغات، علاوه بر افزایش آگاهی از برند، در جذب مشتریان جدید، ارتباط با مستقیم با مشتریان بالقوه و افزایش فروش نقش مهمی دارد. در ادامه به لیستی از مواردی می‌پردازیم که نشان می‌دهند تبلیغات در بله می‌توانند به دیده شدن برندها کمک کنند.
* دانلود بله برای آیفون با لینک مستقیم
پلتفرم داخلی محبوب
با تعداد بالایی از کاربران در بله و تنوع کانال‌های موجود، این بستر به عنوان یک پیام‌رسان محبوب دسترسی کسب‌وکارها را به یک بازار بزرگ بالقوه فراهم می‌کند.
امکان هدف‌گذاری دقیق
بله شرایط را برای امکان هدف‌گذاری دقیق کاربران فراهم کرده است. این بدان معناست که هر تجارتی می‌تواند تبلیغات محصولات یا خدمات خود را به افرادی نشان دهد که به آن علاقه دارند.
تنوع قالب‌های تبلیغاتی
این پیام‌رسان همچنین قالب‌های تبلیغاتی متنوعی ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا پیام خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبین منتقل کنند.
هزینۀ مناسب
هزینۀ تبلیغات در بله به نسبت بسیاری از پلتفرم‌های مشابه مقرون‌به‌صرفه است. همین موضوع جذابیت تبلیغات در آن را با وجود مخاطب زیاد بالا می‌برد.
بیزینس‌های فعال در پیام‌رسان بله
پیام‌رسان بله با توجه به اینکه مخاطبان گسترده‌ای دارد و شرایط را برای تبلیغات متنوع فراهم کرده است، موفق شده تا توجه بسیاری از کسب‌وکارها را به خود جلب کند. از جملۀ این کسب‌وکارها علاوه بر برندهای شناخته شده‌ای همچون فیلیمو، باسلام، سفرمارکت و کارگزاری فارابی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.
* بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین از بله به عنوان بستری برای معرفی محصولات جدید، تخفیفات ویژه و جذب مشتریان استفاده می‌کنند.
* شرکت‌های خدمات‌رسان همچون خدمات گردشگری، آموزشی، مشاوره‌ای و غیره از خدمات تبلیغاتی در بله بهره‌مند هستند.
* کسب‌وکارهای کوچک و محلی در کنار برخی برندهای شناخته شده از بله برای افزایش فروش و آگاهی از برند خود استفاده می‌کنند.
بررسی جامع پنل تبلیغات در پیام‌رسان بله
پنل تبلیغات بله ابزاری قدرتمند برای برندهایی است که قصد دارند تبلیغات خود را از طریق این بستر اجرا کنند. این پنل به ایجاد، مدیریت و تحلیل کمپین‌های تبلیغات شما کمک می‌کند. کاربران می‌توانند تبلیغات خود را از طریق روش‌های گوناگون یعنی فروشگاه بله، ویترین بله، تبلیغات آنبوردینگ و تبلیغات در صفحۀ بانک من (مناسب اشخاص حقوقی) منتشر کنند. تبلیغات نیز به اشکال مختلف درون‌برنامه‌ای، بنری و ویدیویی قابل انجام هستند. برخی از مهم‌ترین داده‌های قابل مشاهده از طریق تبلیغات در بله شامل موارد زیر هستند:
* آمار نمایش تبلیغ: تعداد دفعاتی که تبلیغ شما به کاربران نمایش داده می‌شود.
* نرخ کلیک (CTR): درصد کاربرانی که پس از دیدن تبلیغ روی آن کلیک کرده‌اند.
* هزینه‌ها: میانگین هزینه‌ای که به ازای هر کلیک روی تبلیغ پرداخت کرده‌اید.
* تعداد کلیک‌ها: تعداد کل کلیک‌هایی که روی تبلیغ شما ثبت شده است.
* زمان مشاهدۀ تبلیغ: اطلاعاتی در مورد زمان‌هایی که کاربران تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند.
جالب است بدانید که در پیام‌رسان بله این امکان وجود دارد تا از ابزارهایی همچون گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) و گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) در کنار قابلیت مانیتور و تحلیل اطلاعات به منظور مؤثرتر شدن تبلیغات خود استفاده کنید.

پیام مازند

جمع‌بندی
پیام‌رسان بله به عنوان یک پلتفرم داخلی محبوب علاوه بر امکانات ارتباطی مؤثر، جایگاهی عالی برای انجام تبلیغات و رشد کسب‌وکارها فراهم کرده است. این پلتفرم با بیش از 20 میلیون بار نصب، 9 میلیون کاربر فعال ماهانه و 300 هزار کانال متنوع، فرصت بسیار خوبی برای برندهای شناخته شده و نوپا به منظور تبلیغ محصولات و خدمات محسوب می‌شود. بهره‌مندی از انواع مختلف تبلیغات، امکان هدف‌گذاری دقیق، بودجه‌بندی و تحلیل داده‌ها کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی به صورت هدفمند و دقیق اجرا شوند. برای نصب این اپلیکیشن روی گوشی‌های آیفون خود حتماً از سایت‌های معتبر همچون سیب اپ استفاده کنید.

http://www.Mazan-Online.ir/fa/News/844802/معرفی-پیام‌رسان-بله-و-نحوۀ-تبلیغ-در-این-پلتفرم
بستن   چاپ