پیام مازند
پایان رویداد «بازیتن» در کتابخانه و موزه ملی ملک
چهارشنبه 16 آبان 1403 - 18:28:33
پیام مازند - آخرین خبر /خوراکیان: دستاورد «بازیتن» تجربه متفاوتی برای بازدیدکنندگان است
امیر خوراکیان رئیس کتابخانه و موزه ملی ملک مطرح کرد؛ دستاورد رویداد «بازیتن»، تعامل و تجربه متفاوت برای بازدیدکنندگان کتابخانه و موزه ملی ملک است.
بازیتن3 (نخستین ماراتن طراحی بازی‌های رومیزی و محیطی با محوریت موزه ملک) و متناسب با موضوعات اولویت‌دار این مجموعه، طی سه روز از یکشنبه 13 تا سه‌شنبه 15 آبان‌ ماه در محل کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.
امیر خوراکیان رئیس کتابخانه و موزه ملی ملک در بازدید از روند داوری بازیتن3، مهمترین هدف و دستاورد برگزاری این رویداد خلاقانه را ایجاد تعامل بیشتر، تجربه متفاوت و حس رضایتمندی برای بازدیدکنندگان عنوان کرد.
وی در ادامه افزود: یک بازی خلاقانه برای موزه ضمن معرفی صحیح آثار و نفایس تاریخی و هنری می‌تواند یک حس تعامل گروهی و تجربه شخصی متفاوت همراه با رضایت‌مندی را به بازدیدکننده ارائه کند. خوراکیان تصریح کرد: با سیاست‌گذاری در بازیتن3 بازی‌های رومیزی و محیطی به گونه‌ای طراحی شدند تا ضمن برانگیختن حس کنجکاوی افراد، اطلاعات آموزشی مرتبط با موزه را به روشی سرگرم‌کننده منتقل کنند.

پیام مازند



پیام مازند

رییس کتابخانه و موزه ملی ملک خاطرنشان کرد: در انتخاب تیم داوری و فرآیند امتیازدهی به گونه‌ای عمل شد تا ایده بازی برتر به درستی از بین گروه‌ها برگزیده شود.
گفتنی است در این رویداد شرکت‌کنندگان در قالب شش گروه و چهار بازی رومیزی شامل نقاشی ناتمام «راز کمال‌الملک»، «وصیت مَلِک»، «شبی در موزه ملک» و «گنج مَلِک» و دو بازی محیطی «میراث مَلِک» و «هفت گوهر» رقابت کردند.
بازیتن3 به عنوان نخستین مارتن طراحی بازی محیطی و رومیزی با حضور 18 نفر از طراحان به مدت سه روز از تاریخ 13 تا 15 آبان ماه در محل کتابخانه و موزه ملی ملک با همکاری خانه خلاق گردشگری و نوآوری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی ریاست جمهوی، صندوق پژوهش و فناوری صنایع‌خلاق، برگزار شد

پیام مازند


http://www.Mazan-Online.ir/fa/News/837928/پایان-رویداد-«بازیتن»-در-کتابخانه-و-موزه-ملی-ملک
بستن   چاپ