تشریح دلایل نارضایتی مردم مازندران از مخابرات
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام مازند - فارس / مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: تعداد بسیار بالای مشترکان تلفن ثابت و تنها شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن ثابت مهمترین مشکل و عامل نارضایتی مشترکان محسوب میشود.
طی 9 ماهه امسال 68 هزار و 481 شکایت از شرکت مخابرات ایران در سامانه 195 به ثبت رسیده است که گفته شده بیشترین شکایات ثبت شده از شرکت مخابرات ایران به ترتیب در استانهای تهران، خراسان رضوی، خوزستان و مازندران بوده است. قطع ارتباط تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده و تاخیر در نصب و راهاندازی سرویس از جمله موضوعات شکایات ثبت شده از این شرکت است.
علی نوروزی، مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران اظهار کرد: تعداد بسیار بالای مشترکان تلفن ثابت و تنها شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن ثابت مهمترین مشکل و عامل نارضایتی مشترکان محسوب میشود.
وی افزود: وقتی تنها شرکت مخابرات این سرویسها را ارائه میکند، اصلا مقایسه با شرکتها مفهوم ندارد و این ارزیابی علمی نیست.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه عمده نارضایتی مشترکان در خصوص قطع برق و متعاقب آن قطع تلفن همراه و ثابت است، تصریح کرد: یکی از مهمترین دلیل نارضایتی مردم سرقتهای مکرر کابلهای مخابراتی است که رفع هیچ یک از موارد فوق در اختیار مخابرات نیست.
نوروزی درباره کندی اینترنت و قطعیهای مکرر اینترنت، تصریح کرد: سرعت اینترنت در سراسر استان بهصورت متوازن توسعه یافتگی که از یکهزار و 470 سایت تنها 80 سایت فاقد تکنولوژی 4G هستند، بنابراین اگر سرعتی بیش از 10 مگابیت را بهتر است از سرویسهای فیبرنوری FTTH استفاده کنند.
وی با اشاره به آشنایی با بازخوردهای مردم در مورد خدمات جدیدی که ارائه میشود، اظهار کرد: ازطریق سامانه 2020 و هپیکال بازخورد مشتریان را رصد کرده تا سرویس را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اعلام اینکه تمامی سرویسهای مخابراتی در پنل فروش شرکت مخابرات قرار دارد، تصریح کرد: مشتریان بهصورت آزادانه و با اختیار کامل سرویس مورد نظر را انتخاب کنند.نوروزی یادآور شد: کیفیت، سرعت و دقت در ارائه سرویس میتوان اعتماد مردم را نسبت به خدمات مخابراتی بیشتر کنیم.
وی با بیان اینکه سیاستگذاریها و قیمتگذاریها توسط شرکت مخابرات ایران انجام میشود، افزود: اگرچه سرویسهای شرکت مخابرات ارزانترین و با کیفیتترین ارائه میکند.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به اینکه افزایش نمایندگی یکی راههای اصلی کانال فروش سرویسهای مخابراتی است، افزود: هیچگونه محدودیتی در اعطای نمایندگی نداریم.
-
سه شنبه ۱۸ دي ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲:۱۵
-
۱۳ بازديد
-
-
پیام مازند
لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/859053/