پیام مازند

آخرين مطالب

مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل تهران علمي

مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل تهران
  بزرگنمايي:

پیام مازند - اگر به دنبال مکانی برای یادگیری تعمیر گوشی‌های برندهای معتبر در تهران هستید، ما بهترین انتخاب برای شما هستیم! با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز، مرکز آموزشی ما در شمال غرب کشور قرار دارد و مفتخر است که خدماتی عالی را به شما ارائه کند.
دریافت گواهینامه بین‌المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به دانشجویان این امکان را می‌دهد که به توانایی‌های خود ایمان آورده و به شکل مستقل و خوداشتغال فعالیت کنند. بنابراین، زمان خود را هدر ندهید و به دوره‌های آموزش تعمیر موبایل در مجتمع فنی تهران مراجعه کنید تا تجربه‌ای نوین کسب کنید.
اهداف مجموعه آموزشگاه تهران پایتخت از برگزاری این دوره :
دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در تهران، توسط گروه آموزشی مجتمع فنی پایتخت برگزار می‌شود و جزو اصلی‌ترین بخش‌های آموزشی ما محسوب می‌گردد. در این برنامه‌های آموزشی، دو هدف اساسی دنبال می‌شود:
هدف اصلی ارتقاء دانش دانش‌آموزان است که به ویژه در زمینه آموزش تعمیر گوشی‌های هوشمند، بدون همراهی مربیان با تجربه در این حوزه، امکان‌پذیر نخواهد بود.
هدف دوم این آموزشگاه، یاری رساندن به دانش‌آموزان در راه‌اندازی کسب‌وکار خود پس از پایان تحصیل است. به این ترتیب، فارغ‌التحصیلان با بهره‌گیری از مشاوره‌های ارائه‌شده، قادر خواهند بود تا پس از اتمام دوره آموزش تعمیرات موبایل، بهترین مکان و تجهیزات مناسب برای آغاز فعالیت خود را شناسایی کنند. این خدمات در کلانشهر تهران و دیگر شهرها قابل دسترسی است.
این دوره‌های آموزشی با بیش از دو دهه سابقه در مرکز تخصصی مجتمع فنی تهران، پایتخت ایران برگزار می‌شود. این کلاس‌ها دارای گواهی رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای هستند و پس از گذراندن دوره‌های عملی، فارغ‌التحصیلان می‌توانند با اعتماد به نفس به کار در حوزه تعمیرات موبایل بپردازند.
آموزش مطمئن در کارگاه‌های پیشرفته شعبه تخصصی تعمیرات موبایل مجتمع فنی تهران، با همراهی استادان باتجربه و ماهر، شما را به سوی قدمی مؤثر در عرصه کاری سوق می‌دهد.
آموزش تعمیرات موبایل در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به صورت کاملاً حرفه‌ای ارائه می‌شود. پس از اتمام دوره، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه‌ای رسمی و بین‌المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خواهند شد. این گواهینامه برای دریافت پروانه کسب ضروری است و قابلیت ترجمه برای استفاده در کشورهای خارجی را دارد.
آموزش تضمینی تعمیرات موبایل تهران مطابق با بازار کار :
مجتمع فنی تهران پایتخت، یکی از معتبرترین مراکز آموزشی در کشور به شمار می‌رود که در زمینه تعمیرات موبایل در تهران مشغول به فعالیت است. این مؤسسه با بیش از 20 سال سابقه، در زمینه آموزش مهارت‌های فنی و تخصصی در پایتخت نقش مهمی ایفا می‌کند. ما بر این باوریم که آموزش در مراکز فنی و تخصصی باید به گونه‌ای باشد که فرصت‌های شغلی را فراهم کرده و با نیازهای بازار کار همخوانی داشته باشد. از این رو، در طراحی دوره‌های آموزشی خود، همواره سعی داریم بهترین استانداردها را مطابق با نیازهای بازار ارائه کنیم.
دوره آموزش تعمیرات موبایل شامل استاندارد تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه می باشد.
با توجه به علاقه‌مندی زیاد کارآموزان و افرادی که به دوره‌های تعمیرات موبایل در تهران رغبت دارند، آموزشگاه مجتمع فنی تهران به عنوان یکی از مراکز معتبر در این حوزه، اقدام به برگزاری دوره‌های کارورزی در زمینه تعمیرات موبایل کرده است.
آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه تهران پایتخت

پیام مازند

کلاس‌های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی در مجتمع فنی تهران، واقع در پایتخت کشور، برگزار می‌شود. این دوره به تمامی دانشجویان و افرادی که به حوزه تعمیرات الکترونیک علاقه‌مندند، ارائه می‌گردد تا آن‌ها را در این زمینه تخصصی پرورش دهد. در این برنامه آموزشی، شرکت‌کنندگان با مفاهیم بنیادین و اصول اولیه تعمیر بردهای الکترونیکی آشنا می‌شوند و با تکنیک‌های تعمیر و آزمایش بردها آشنا خواهند شد. علاوه بر این، آن‌ها با ابزارها و تجهیزاتی که برای تعمیرات الکترونیکی ضروری است، آشنا می‌شوند و مهارت‌های لازم برای شناسایی و حل مشکلات موجود در بردهای الکترونیکی را کسب می‌کنند.
مجتمع فنی تهران به عنوان یکی از مراکز آموزشی معتبر در زمینه تعمیرات الکترونیک شناخته می‌شود و دوره‌های با کیفیتی برای افرادی که به این رشته علاقه دارند، ارائه می‌دهد. این دوره‌ها به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مهندسی الکترونیک پیشنهاد می‌شود تا بتوانند مهارت‌های ضروری برای انجام تعمیرات در این حوزه را کسب کنند.
آموزش تعمیرات پکیج آموزشگاه تهران پایتخت

پیام مازند

آموزش تعمیرات پکیج :این دوره آموزشی به منظور افزایش آگاهی و توانمندی‌های فنی متخصصان و تکنسین‌های مجرب در حوزه تعمیر و نگهداری سیستم‌های گرمایشی و آب گرمکن‌ها طراحی شده است.
در این دوره، دانش‌آموزان به طور عملی با اصول کارکرد پکیج‌ها، اجزای گوناگون آن‌ها، شیوه‌های شناسایی و حل مشکلات رایج، همچنین نکات ایمنی و حفاظت از محیط زیست آشنا خواهند شد.
دوره آموزشی تعمیرات پکیج در مجتمع فنی تهران، به یاری اساتید متخصص و با تجربه در این حوزه، به تقویت توانمندی‌های فنی و ارتقاء سطح اطلاعات فنی شرکت‌کنندگان می‌پردازد. این برنامه، فرصتی مناسب برای افرادی است که قصد دارند مهارت‌های تعمیرات پکیج را فرا بگیرند و به عنوان یک تکنسین حرفه‌ای در این صنعت مشغول به فعالیت شوند.
مزایای دوره آموزشی تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه آموزشگاه تهران پایتخت عبارتند از:
* دوره آموزشی تعمیرات پکیج کاملا به صورت عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می شوند.
* آموزش های مورد نظر جهت پکیج دیواری و دیگر پکیج ها توسط اساتید مجرب و با تجربه برگزار می شوند.
* همه موارد لازم از جمله برندهای موجود در بازار، خرابی ها و مشکلات پکیج ها، نحوه عیب یابی و تعمیر آن ها در این دوره به صورت کامل شرح داده می شوند.
* تسلط کامل به نصب، باز و بسته کردن پکیج دیواری را در این دوره آموزش می بینید.
* قطعات مختلف پکیج با عملکرد و وظیفه آن را خواهید شناخت.
* تسلط کامل بر اجزاء و تعمیرات پکیج های زمینی و آبگرمکن دیواری را نیز یاد خواهید گرفت.
* آموزش تعمیر برد پکیج به صورت اختصاصی و حرفه ای
* ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای دوره تعمیر پکیج برای همه کارآموزان
* و…
آموزش جوشکاری
آموزش جوشکاری هنری است که در آن دانشجویان با تکنیک‌های مختلف اتصال فلزات آشنا می‌شوند. این فرآیند شامل یادگیری ابزارهای تخصصی، ایمنی کار و اصول پایه‌ای جوشکاری است. هنرجویان ابتدا با مفاهیم اولیه، از جمله انواع جوش و خواص مواد، آشنا می‌شوند و سپس به تمرین عملی می‌پردازند. در این دوره، آن‌ها مهارت‌های لازم برای ایجاد اتصالات مستحکم و مقاوم را فرا می‌گیرند و توانایی تحلیل و حل مسائل مربوط به جوشکاری را توسعه می‌دهند. با گذراندن این آموزش، شرکت‌کنندگان می‌توانند به عنوان جوشکار حرفه‌ای در صنایع مختلف فعالیت کنند و به خلق آثار هنری یا ساخت و تعمیر سازه‌های فلزی بپردازند.
آموزش مکانیک خودرو
آموزش مکانیک خودرو به عنوان یک رشته فنی و تخصصی، فرصتی است برای آموختن عمیق‌ترین جوانب عملکرد و تعمیرات وسایل نقلیه. در این مسیر، دانش‌آموزان با اصول پایه‌ای مکانیک، الکترونیک و سیستم‌های مدرن خودرو آشنا می‌شوند. مهارت‌های عملی و نظری در کنار هم، توانایی تشخیص عیوب و رفع مشکلات را تقویت می‌کند. در کارگاه‌های عملی، یادگیری به صورت تجربی انجام می‌شود و دانشجویان با ابزارها و تکنیک‌های روز دنیا آشنا می‌شوند. این آموزش نه تنها به افزایش دقت و کارایی در تعمیرات می‌انجامد بلکه به ایجاد اعتماد به نفس و استقلال در حرفه مکانیک کمک می‌کند. با پیشرفت تکنولوژی، آگاهی از نوآوری‌ها و به‌روزرسانی‌های صنعت خودرو امری حیاتی محسوب می‌شود و به متخصصان این حوزه امکان می‌دهد که در دنیای پرتحول خودروهای امروزی، رقابتی و موفق باقی بمانند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/827071/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

لزوم جمع آوری و نشر خاطرات شهدا

آخرین وضعیت مسمومان با الکل تقلبی در مازندران

تصاویر/ افتتاح سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت در مازندران

جزئیات وحشتناک از مسمومیت الکلی 23 نفر در چالوس | 2 نفر فوت شدند

بخشدار مرکزی خرم آباد به شهادت رسیدن دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت

تصاویر/ افتتاح سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در مازندران

برگزاری اجلاسیه پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان شهید استان مازندران+ تیزر و پوستر

زمان ما پول نبود ولی تعصب بود

تنظیم ساعت خواب در پاییز با این روش‌ها/ چند نکته برای بهبود خواب

دلسوزی سارقان برای دختر مالباخته باعث دستگیری‌شان شد

اخترشناسان آینده ترسناک زمین را به چشم دیدند!

مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل تهران

رصد سنگ راه راه در مریخ

چین از اولین لباس فضایی‌ خود برای سفر به ماه رونمایی کرد

نقش بعدی مریل استریپ در تلویزیون تعیین شد/ «اصلاحات» سریال می‌شود

سحر دولتشاهی در فرش قرمز فستیوال فیلم روسیه (+تصاویر)

ایران جبهه مبارزه با ظلم را خالی نمی‌گذارد

پیام استاندار مازندران در پی شهادت سیدحسن نصرالله

استاندار مازندران: توسعه پیشرفته نیازمند راهبرد و هدف گذاری است

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان برای محور مقاومت الهام بخش است

نور و چراغ مقاومت با شهادت مردان بزرگ خاموش نخواهد شد

تصادف وحشتناک در این جاده 14 مصدوم بر جا گذاشت

فیلم/ تجمع اعتراضی مردم تنکابن در محکومیت اقدام تروریستی رژیم غاصب صهیونیست

سنگ مثانه ، آسیب کلیه و سرطان زایی از عوارض مصرف بیش از حد این سبزی

فیلم/ تجمع اعتراضی مردم تنکابن در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی

خانواده شهدا سهام‌داران مجاهدت‌اند

جهاد دانشگاهی، محلی برای حضور نخبگان، جوانان و متخصصان برای حل مسائل کشور است

خسارت‌ سیل به زیرساخت های مازندران

جوجه ریزی 15 میلیون قطعه‌ای در ساری

حمایت پیشکسوت استقلال از ابقای جواد نکونام

بارش برف در مازندران | سفید پوش شدن مازندران+ ویدیو

اجتماع بزرگ همسران و فرزندان شهدا در ساری

ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در مازندران تداوم دارد

تاکید اهل سنت بر ادامه راه شهید نصرالله

تصاویر/ اجلاسیه «خانواده بهشتی» ویژه همسران و فرزندان معظم شهدای استان مازندران

اجرای مانور سراسری بازرسی از کارگاه‌های پرخطر در مازندران

استاندار مازندران: خانواده‌های معظم شهدا در رشادت‌های ایثارگران دفاع مقدس سهیم هستند

جنایات آمریکا و متحدانش موجب خونخواری غیرنظامیان و کودکان در منطقه شده است

آخرین جزییات خسارت سیلاب در مازندران

مسمومیت الکلی 23 نفر در چالوس/ 2 نفر فوت شدند

محکومیت ترور دبیر کل حزب الله لبنان در مازندران

جزئیات درگیری و شهادت استواریکم پوریا عبادی در درگیری با سارق مسلح در جاده کندوان + ویدئو

مسمومیت الکلی در مازندران 2 فوتی برجا گذاشت

سیل و رانش سنگ‌ریزه بخشی از مازندران را فرا گرفت

مسمومیت الکلی 23 نفر در این شهر استان مازندران/ 2 نفر فوت شدند

مسمومیت الکلی جدید به مازندران رسید | 23 نفر مسموم و 2 نفر فوت شدند

آیناز نصیری پرچمدار کاروان تکواندوی مازندران در رقابت‌های جهان

فیلم/ بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در ساری

(ویدئو) بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در ساری

کاهش ناپایداری جوی از امشب در مازندران