پیام مازند

آخرين مطالب

لعنت به تو همستر ! اجتماعي

لعنت به تو همستر !
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

پیام مازند

هفت صبح نوشت | ‌همستر کامبت بالاخره لیست شد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
با اینکه خیلی‌ها از خبر لیست شدن توکن‌ این بازی تلگرامی حسابی خوشحال بودند، اما وقتی در اولین معاملات قیمت آن معلوم شد، خنده‌ها همگی جایشان را به خشم و عصبانیت دادند. قیمت هر توکن همستر حتی به یک سنت هم نرسید و از زمان آغاز معاملات تا لحظه نگارش این متن دائما در حال کاهش بوده است. تا جایی که در روز جمعه قیمت هر توکن همستر کامبت تنها 0.007 دلار معادل حدود 400 تومان است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد به طور میانگین به هر کاربر فعال همستر کامبت حدود 10 تا 15 دلار ایردراپ تعلق گرفته است. این رقم در مقایسه با ایردراپ نات کوین (میانگین 200 دلار) و داگز (میانگین 50 دلار) رقم بسیار ناچیزی محسوب می‌شود. در حالی که همستر بیشترین تعداد کاربر را در اختیار داشت و به بزرگترین ایردراپ تاریخ بازار رمزارزها با حدود 30میلیون مخاطب تبدیل شد.
ایردراپ همستر انجام شد
انتظارها برای پنجم مهرماه به پایان رسید و همستر کامبت طبق وعده‌ای که داده بود در تاریخ 26 سپتامبر پا به صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال گذاشت. در این ایردراپ، طبق گفته توسعه‌دهندگان همستر کامبت، تا‌کنون 64درصد از کل توکن‌های این بازی توزیع شده است و 30میلیون نفر از کاربران این توکن‌ها را به صرافی منتقل و در حال معامله آن هستند. نوسان قیمت به شدت بالاست اما عمدتا نزولی بوده و در حدود 0.007 دلار در تلاطم است. ماه‌های قبل عموما پیش‌بینی‌ها از قیمت همستر رقمی حدود 10سنت به ازای هر توکن بود و در بدبینانه‌ترین حالت، همسترها با قیمت یک سنت در معاملات پیش‌بازار خرید و فروش می‌شدند. به همین خاطر است که بخش عمده بازیکنان همستر، این ایردراپ 0.7 سنتی را ناامیدکننده توصیف می‌کنند.
به هر نفر چقدر همستر رسید؟
نظرسنجی‌ها از کاربران بازی تلگرامی همستر کامبت نشان می‌دهد عمدتا بازیکنان فعال این بازی بین 10 تا 15 دلار ایردراپ نصیبشان شده است. فعال‌ترها کمی بیشتر پول درآورده‌اند و بیشترین درآمد مربوط به شهرام شجاعی است که در بین بازیکنان برتر همستر کامبت در سطح جهان شناخته می‌شود. این بازیکن ایرانی حدود 217هزار توکن همستر دریافت کرده که ارزش آن حدود 100میلیون تومان می‌شود. ایردراپ همستر همانطور که از قبل مشخص شده بود، بر اساس پنج فاکتور انجام شد.
درآمد غیرفعال(Passive income): منظور از درآمد غیر فعال پرافیتی است که کاربران در هر ساعت دریافت می‌کنند. همستر کامبت پیش از این هم اعلام کرده بود که پرافیت اهمیت زیادی دارد.
تسک‌ها(Earn tasks): منظور از تسک‌ها ماموریت‌های مختلف روزانه است که عمدتا از جنس تماشای ویدئوهای یوتیوب همستر هستند و باقی فالو کردن حساب‌های شبکه‌ اجتماعی این پروژه.
دعوت دوستان (Freinds): هر فرد در این بازی لینک مخصوصی دارد و با استفاده از آن می‌تواند افراد جدیدی را به بازی دعوت کند. احتمالا تعداد افراد دعوت شده یا سکه‌های به دست آمده توسط آنها یکی دیگر از معیارهای همستر برای ایردراپ است.
دستاوردها (Achievements): همستر‌ ‌کامبت بخش دستاوردها را در روزهای قبل معرفی کرده بود. این بخش نشان می‌دهد که هر فرد از ابتدای راه‌‌اندازی این بازی چقدر فعال بوده‌ است و به چه دستاوردهای خاصی نسبت به دیگر بازیکنان دست پیدا کرده.
کلیدها (Keys): کاربران با انجام بازی‌های موجود در همستر‌ ‌کامبت (مثل مینی گیم) می‌توانند کلیدها را دریافت کنند.
برای نمونه، اسکرین‌شاتی که از صفحه ایردراپ همستر شهرام شجاعی به عنوان رتبه اول بازی همستر کامبت منتشر شده نشان می‌دهد از 217هزار توکنی که به این بازیکن تعلق گرفته، 207هزار توکن مربوط به دعوت از دوستان، 2.8هزار توکن مربوط به درآمد ساعتی، 2.8هزار توکن مربوط به دستاوردها، 61توکن مربوط به انجام وظایف و 4.4هزار توکن مربوط به کلیدها بوده است. موضوعی که نشان می‌دهد تنها چیزی که برای همستر کامبت مهم بوده، دعوت از دیگر بازیکنان است. طوری که اگر شهرام شجاعی هیچ فعالیتی در بازی نمی‌کرد، می‌توانست 207هزار از 217هزار توکن را دریافت کند. موضوعی که به شدت واکنش بازیکنان همستر را در پی داشته است.
چطور توکن‌های همستر را بفروشیم؟
اگر کمتر از 500 همستر دارید، بهتر است بیخیال شوید چون پولی که در نهایت دستتان را می‌گیرد، ارزش زحمت کشیدن برای دریافت توکن و تبدیل آن به پول نقد را ندارد. برای این کار اگر پیش از این مدل دریافت توکن را در اپلیکیشن بازی مشخص نکرده‌اید، باید روی گزینه Direct-Claim کلیک کنید و کیف پول تون‌کیپر خود را به بازی متصل کنید. تون‌کیپر یک کیف پول غیرحضانتی مربوط به شبکه تون‌ است که می‌توانید آن را از مارکت‌های مختلف دانلود و نصب کنید. بعد از نصب با چند کلیک می‌توان کیف پول جدید ساخت.
بعد از ساخت کیف پول و دریافت ایردراپ در تون‌کیپر لازم است توکن‌ها را به یک صرافی منتقل کنید. برای این کار باید داخل کیف پولتان مقدار تون‌کوین داشته باشید تا هزینه تراکنش را پرداخت کنید. این یعنی باید با استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال، تون‌کوین بخرید و آن را به کیف پول منتقل کنید. این کار حدود 0.1 تون هزینه دارد. بعد از انتقال تون‌کوین به کیف پول حالا می‌توانید همسترها را برداشت کنید. برای این کار احتمالا لازم باشد تا 0.4 تون کوین هزینه تراکنش بپردازید. از آنها شبکه تون‌کوین در زمان لیست شدن توکن‌های جدید بسیار کند می‌شود، ممکن است هر تراکنش چند ساعت طول بکشد. وقتی که موفق شدید همسترها را به کیف پول صرافی منتقل کنید، می‌توانید آنها را در بازار بفروشید. همچنین می‌توانید باقیمانده تون‌کوین‌های موجود در تون‌کیپر را هم سر فرصت به صرافی برگردانید.
آیا همستر مرده‌ است؟
اگر از ما می‌شنوید؛ بله. با این وجود کسانی هستند که نسبت به آینده این توکن امیدوارند. چراکه همستر تنها بازی تلگرامی است که همه توکن‌های خود را ایردراپ نکرده و برنامه‌هایی برای ادامه ماجرا و فصل‌های بعدی دارد. آنها معتقدند همستر می‌تواند همچنان به درآمدزایی ادامه دهد و به همین واسطه ممکن است در آینده توکن‌های آن ارزشمند شود. در طرف مقابل بخش عمده بازیکنان همستر که اصلا از ایردراپ آن راضی نیستند، کاملا به آن پشت کرده و حتی کمپین‌هایی برای آنفالو و ریپورت کردن کانال‌های اطلاع‌رسانی همستر برپا کرده‌اند. هرچه بود و هرچه هست، حالا ما ماندیم و ماه‌ها تلاش بی‌فایده و ایردراپ 400تومانی همستر!

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/826701/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برنامه مسابقات هفته های اول و دوم لیگ برتر جوانان

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان معرفی شد

چرا همستر در تون کیپر نمایش داده نمی شود؟

فرمانده سپاه مازندران: باشهادت سیدحسن نصرالله اراده مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر شد

رئیس مجمع نمایندگان مازندران: سید حسن نصرالله مجاهد راستین محور مقاومت است

نتیجه و خلاصه بازی فوتبال شهرداری نوشهر

جنبش امل لبنان شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

توسعه گردشگری موجب معرفی امنیت ایران می شود

آغاز به کار نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مازندران

واکنش «منتظر محمد» به شهادت «سیدحسن نصرالله» + عکس

بارش های امروز منجر به بسته شدن جاده چالوس شد

این مناطق از کشور شاهد اولین بارش برف بودند | بارش‌ها تا کی ادامه دارد؟

جنبش أمل: بر عهد خود با «سید حسن نصرالله» ثابت قدم خواهیم ماند

پیام تسلیت نمایندگان مردم مازندران در مجلس در پی شهادت سیدحسن نصرالله

جستجو برای کوهنورد مفقودی اراکی در قله دماوند ادامه دارد

60 درصد تعاونی های مازندران فعال هستند

جنبش امل:شهادت سیدحسن نصرالله اراده ما را بیشتر می‌کند

خروش دانشگاهیان آمل در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی

رانندگان تاکسی های برقی سردرگم بین شهرداری تهران و دولت/ مدیرعامل تاکسیرانی: فعلا در حال بررسی هستیم

پیروزی از آنِ حزب‌الله است

تصویری کمتر دیده شده از سیدحسن نصرالله زمانی که سرپرست تیم هندبال جنبش امل بود

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های چالوس و هراز

نقش یورو دیجیتال در اقتصاد اروپا چیست؟

صهیونیست‌ها با حذف فرماندهان حزب‌الله نمی‌توانند خللی در عزم محور مقاومت وارد کنند

پیام تسلیت مسئولان مازندران در پی شهادت سید حسن نصرالله

تجمع مردم ساری در میدان شهدا در پی شهادت سید مقاومت

سید مقاومت به یاران شهیدش پیوست

شهادت سید حسن نصرالله تایید شد

شعری زیبا از محمد علی بهمنی با خوانش دکتر کاکاوند

با گوشه چشمت تماشا کن!

رفت و غزلم چشم به راهش نگران شد

بنیاد شهید و امور ایثارگران حل و فصل اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر را وظیفه خود می‌داند

دانشگاه آزاد اسلامی خدمات ارزنده‌ای به جامعه ایثارگری داشته است

عکس روز ناسا؛ اسب دریایی تاریک در صورت فلکی قیفوس

10 بیمارستان مازندران به گردشگران خارجی خدمات ارائه می‌کنند

معنویت در دفاع مقدس، وجه تمایز آن با سایر جنگ‌ها است

اعزام 3000 دانش‌آموز و فرهنگی به مناطق جنوب در سال تحصیلی جدید

صادرات 1255 تن مرکبات از مازندران

افتتاح 33 پروژه گردشگری مازندران در هفته گردشگری

اولین تصاویر از بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران | ویدئو

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان

قهرمانی اساتید دانشگاه مازندران در مسابقات فوتسال بسیج اساتید استان

هم‌زمان با سراسر کشور مصاحبه بورس دانش در دانشگاه مازندران آغاز شد

گزارش معاملات بورس تهران: شعله جنگ در لبنان به بورس تهران رسید

انسداد جاده چالوس تا عصر روز یکشنبه

رفع 18 هزارمگاوات ناترازی برق، بیست میلیارد دلار پول می‌خواهد

برگزاری تجمع محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت در دانشگاه مازندران

برنامه مسابقات هفته های اول و دوم لیگ قهرمانی نوجوانان

نمایشگاه کمپر ون‌ها و رالی خودروهای دو دیفرانسیل در عباس‌آباد