پیام مازند

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام مازند - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/788021/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مسابقات دو صحرانوردی مردان و زنان در لرستان برگزار شد

اجاره خانه در منطقه 15 و 19 چقدر پول می خواهد؟

فرآیند جست‌وجوی پیکر کوهنورد اردبیلی در حال انجام است

نقش مؤثر برنامه‌های راهیان نور در تقویت انسجام و الفت خانواده‌ها

برگزاری اردوی راهیان نور جنگل آمل

4 تصویر تماشایی از خورشید

تصاویر/ اردوی راهیان نور جنگل آمل

شعرخوانی شنیدنی دکتر کاکاوند

اهدا طلا توسط دانش‌آموزان خرم‌آبادی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان

تردد در چالوس ممنوع شد: راه‌های جایگزین برای مسافران

شعر انتخابی طیبه عباسی در مرحله دوم رقابت شاعران

صفایی‌فرد: از تیمِ لیگ برتری خیبر خرم‌آباد بهتر بودیم

جزییات ممنوعیت تردد در جاده چالوس

پاس گل نور اللهی در جریان دیدار الوحده – الوصل

ترافیک سنگین در محور های چالوس، هراز و فیروزکوه

عکس هایی دلهره آور از داخل خانه وحشت در کلاردشت+ تصاویر

پزشکیان: باید دانشجویی تربیت کنیم که حتی اگر او را بزنی حاضر نباشد مملکت خود را ول کند و به خارج برود

شعری جذاب از سعدی

از همه طرف داره رنج و اندوه میباره!

چالوس بازگشایی شد/ترافیک سنگین در جاده‌های شمال

بخشی از جاده چالوس بازگشایی شد

در زمستان این‌گونه از گیاهان خانگی‌تان مراقبت کنید

ادامه بسته ماندن جاده کرج- چالوس تا 10 آذرماه

هرگز از مرگ نترسیدم من!

تجلیل از فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر + فیلم

مازندران مهد ورزش است؛ کسب 280 مدال در سال جاری

فیلم | راهپیمایی جمعه خشم در خرم آباد

مربیان برتر استان مازندران معرفی ‌و تقدیر شدند

خدمات آب و برق و گاز این روستاها کجاست؟

مازندران در چاله جمعیتی قرار گرفته است

انعقاد تفاهم‌نامه‌ زیست‌محیطی لرستان با مالزی، هند و تونس

رفع انسداد تردد در محور چالوس حدفاصل مرزن‌ آباد تا تونل کندوان

کاشت نهال توسط اعضای مجمع شهرداران آسیایی در پارک «ملل» خرم آباد

صعود خیبر خرم آباد به یک هشتم جام‌حذفی با برتری مقابل فرد البرز

اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای کندوان و هراز

شعر انتخابی احمد شیروانی در مرحله چهاردهم رقابت شاعران

پزشکیان با چفیه در جمع دانشجویان بسیجی حاضر شد + عکس

انسداد جاده چالوس تا 10 آذر ادامه دارد

چالوس مسدود است، تردد از محور‌های هراز و فیروزکوه انجام شود

برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

گرم کردن بازیکنان دو تیم فرد البرز و خیبر خرم آباد

بتری یک نیمه‌ای خیبر مقابل فرد البرز

برتری یک نیمه‌ای خیبر مقابل فرد البرز

ایران مال؛ نمونه‌ای از فساد ناشی از خلق پول بانک‌ها و تضاد با قوانین اسلامی

دولت باید عدالت آموزشی را برقرار کند/ راه حل مشکلات کشور، تفکر بسیجی است

بسیج مستضعفین کاخ ستمگران را ویران خواهد کرد

جزئیات انسداد جاده چالوس تا 10 آذر

جاده چالوس تا چه تاریخی مسدود است؟

بیت فوق العاده ای که تبدیل به مثل شده!

گاهی دلم برای گریه تنگ می شود!