پیام مازند

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام مازند - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/788021/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیر آش پزون؛ آئین شکرگزاری دیرینه در لفور

افزایش 5 درصدی حمل‌ونقل کالا در مازندران طی سال گذشته

انفجار گاز در نانوایی بابل؛ یک مصدوم با سوختگی شدید

دومین جشنواره بهاری جویبار در ساحل گردشگری قناری گلدشت

سهم بالای عابران پیاده در قربانیان تصادفات نوروزی

ادامه محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز نوروز

هوای آفتابی مازندران در روز سیزده بدر

وضعیت ترافیکی جاده هراز و چالوس در صبح سیزده به در

ترافیک سنگین در این محورهای شمالی

خارج کردن توده 7 کیلویی از شکم بیمار در آمل

کشف 4250 تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های هراز و چالوس در روز طبیعت

طول عمر بیشتر به سبک زندگی وابسته است یا ژنتیک؟

برنده جایزه آسترید لیندگرن معرفی شد

حفاظت از طبیعت در روز سیزده‌ بدر مازندران؛ آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی

رمزگشایی حسن روشن از بحران استقلال/مشکل از خرید های اول فصل است

چالوس یکطرفه شد /محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران شمال

گل سوم رئال سوسیداد به رئال مادرید توسط میکل اویارزابال

گل سوم رئال مادرید به رئال سوسیداد توسط اورلین چوامنی

گل دوم رئال مادرید به رئال سوسیداد توسط جود بلینگام

گل چهارم رئال سوسیداد به رئال مادرید توسط میکل اویارزابال

انفجار گاز در نانوایی حادثه آفرید

حجت الاسلام «محمدعلی محمدی لائینی» دعوت حق را لبیک گفت

جواهر آرسنال بعد از 3 ماه برگشت و گل زد

گل اول ناتینگهام فارست به منچستریونایتد توسط آنتونی الانگ

گل اول آرسنال به فولام در دقیقه 37 توسط میکل مرینو

گل اول رئال سوسیداد به رئال مادید توسط آندر بارِنِچِئا

گل دوم رئال سوسیداد به رئال مادرید توسط داوید آلابا

گل اول رئال مادرید به رئال سوسیداد توسط اندریک

شروع عالی سوسیداد؛ رئال گل خورد، لونین لایی!

مارکا؛ سپاهان برای قهرمانی بن یدر را آورد

11 میلیون مسافر نوروزی در مازندران مهمان شدند

اعزام کاروان راهیان نور از فارس به کربلای ایران

بسیج 70 هزار نفری تراکتور علیه قرمز و آبی

پی‌اس‌جی بعد از 13 سال 2-0 عقب افتاد!‏

برنده جایزه ادبی آسترید لیندگرن معرفی شد

نور گوشی‌های هوشمند چه تأثیری بر مغز و بدن نوجوانان می‌گذارد؟

وزیر اقتصاد باید برای تقویت پول ملی برنامه مشخص داشته باشد

جانباز 70درصد «قهرمان چاکتن» از مازندران به همرزمان شهیدش پیوست

سوارز: برای گل زدن به رئال زندگی می‌کردم

تداوم صدرنشینی سینر با وجود محرومیت

عاملان تیراندازی خیابان 30 متری پژوهنده خرم‌آباد دستگیر شدند

فرمول‌های محاسبه پول پیش، رهن و اجاره خانه | رازهای محاسبه پول پیش، رهن و اجاره خانه: از کجا شروع کنیم؟

انجام 1500 ماموریت پزشکی در طرح سلامت نوروزی بابل

پایان کابوس در نوشهر: پدر بلاگر معروف از چنگال گروگانگیران رها شد!

راز گروگان گیری پدر آیسان اسلامی برملا شد: جزئیات تکان دهنده از زبان پلیس!

این غذاها را دوباره گرم نکنید

خوردن غذاهای چرب چه بلایی سرتان می آورد

این بود زندگی؟

داستانک/ زندگی دوباره

ویکی پدیاجستجو