پیام مازند

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام مازند - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/788021/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فاحریه اوجن با این ترفند، زیباترین زن ترکیه شد

تبریک تولد مجید صالحی به رضا عطاران

سورپرایز آقای سوپراستار ؛ جزئیات بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با یک سریال طنز

زهره فکور صبور؛ قتل یا خودکشی خانم بازیگر؟

تکمیل لیست بهارستانی‌ها در مازندران

هشدار آتش‌سوزی در جنگل‌ها و ریزش سنگ در کوهستان‌های شمال

تولید 8000 تن کلزا در بهشهر

کشت 30 هکتاری سویا در بابلسر

کمترین و بیشترین هزینه اقامت دو روزه هتل سی نور مشهد

امام جمعه اراک: تمام مردم ایران حامی طرح نور هستند

« شالیزار»

پول را در شرایط سخت کشور هدر ندهیم!

هیئات مذهبی تحول نو در مدیریت فرهنگی و مذهبی ایجاد کردند

نمایندگان مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس انتخاب شدند

حادثه تلخ برای ورزش مازندران؛ 2 فوتبالیست در سد بشل غرق شدند

مناسبت روز/ شنبه، 22 اردیبهشت‌ماه

انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در این نقطه از تهران

نمایشگاه کتاب در دو روز 74 میلیارد تومان فروخت

کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه کرج

خبر مهم درباره نرخ کرایه تاکسی در تهران

داستانک/ کجا را نگاه می‌کنید؟

اعلام نتایج دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی

دومین خطبه صدیقی در نماز جمعه تهران، پس از افشای زمین‌خواری در حوزه علمیه ازگل! / کنایه آیت‌الله دوزدوزانی به کاظم صدیقی

نماینده مجلس: احساس می‌کنم ایران به بمب هسته‌ای دست پیدا کرده | سخنان خرازی مقدمه‌ای برای اعلام رسیدن به سلاح هسته‌ای است

همتی: آیا ثبت 160 درصدی⁧ تورم ⁩و 58 درصد کاهش ⁧ارزش پول ملی⁩ در 30 ماه با در آمد 35 میلیارد دلاری نفت، قابل دفاع است؟

فیلم/جشن شبانۀ طرفداران نماینده منتخب خرم‌آباد

نتایج رسمی سه حوزه خرم آباد و چگینی، ملایر و آبادان اعلام شدند + فیلم

منتخبان حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی مشخص شدند

خبر خوب برای کارگران پیمانکاری راه‌ آهن؛ پول تهاتر نفت به کارگران می‌ رسد

نتایج رسمی حوزهٔ قائمشهر، سوادکوه و جویبار

نتایج حوزه‌های آبادان، ملایر، خرم‌آباد و چگینی اعلام شد

تکمیل پازل انتخابات در لرستان/«هاشمی»و«سپهوند»منتخب خرم‌آباد شدند

«هاشمی نیا» و «سپهوند» منتخب حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی شدند

نتایج قطعی مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار مشخص شد

عباسی و کشوری از قائمشهر به مجلس رفتند /نماینده کرج مشخص شد؟

نتیجه دومین دوره انتخابات نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر اعلام شد

یک اصلاح طلب نماینده خرم آباد شد /نتایج غیررسمی انتخابات مجلس دوازدهم

نتایج نهایی آبادان، ملایر و خرم آباد و چگنی اعلام شد

نتایج نهایی انتخابات در آبادان، ملایر ، خرم آباد و چگنی اعلام شد

نتایج رسمی انتخابات در 3 حوزه انتخابیه آبادان، ملایر و خرم آباد

«عمران عباسی» و « علی کشوری» از مازندران به مجلس راه یافتند

اعلام نتایج نهایی شمارش آرای حوزه خرم آباد و چگنی

نتیجه دومین دوره انتخابات نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر/ عباسی و کشوری بهارستانی شدند

پایان رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم‌آباد و چگنی

مشکل خاصی ‌در انتخابات خرم‌آباد و چگنی گزارش نشد‌

مردم مازندران فقط از رسانه‌های رسمی نتیجه انتخابات دنبال کنند

محور چالوس - کرج به سمت جنوب یکطرفه شد

مدارس خرم‌آباد فردا شنبه تعطیل نیستند

پایان فرآیند انتخابات در خرم‌آباد

پایان اخذ رأی در چگنی / 12000 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند